مکمل بنزین
خبر

لذت بازی با خودروهای کنترلی در xDroid

رانندگی با خودروهای کنترل از راه دور کوچک می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد و بازی‌های ویدئویی نیز لذتی برابر با این ابزار دارند. گروهی از کارآفرینان اتریشی تصمیم گرفته‌اند که این دو سرگرمی را را در قالب سیستم xDroid ترکیب کنند. این مجموعه شامل یک یا چند کامیون کنترل از راه دور 4WD با مقیاس یک شانزدهم است که با یک برنامه iOS / Android و دستگاه‌های LED تخت معروف به xPoints کنترل خواهند شد.

با استفاده از این برنامه در گوشی‌های هوشمند خود، کاربران می‌توانند از راه دور xDroids را از طریق Wi-Fi از محدوده حضور خود تا 80 متر (260 فوت) دورتر کنترل کنند. خودروهای این سیستم کمی هوشمندتر هستند و از سنسورهای خاصی بهره می‌برند و کاربر می‌تواند تنظیمات مختلفی را بر روی آنها تنظیم کند. این برنامه علاوه بر این اجازه می‌دهد تا بازیکنان در هر مسابقه، پنج بازیکن / xDroids را در اختیار داشته باشد.

با توجه به سبک انتخاب شده از سوی بازیکنان، xPoints های متصل به Wi-Fi انواع مختلفی از پاداش‌ها را به عنوان جایزه برای خودروها فعال می‌کنند. علاوه بر این، بازی برای برندگان در هر متر xMiles در نظر می‌گیرد که بوسیله آن می‌توانند بخش‌های دیگر مسابقه را باز کنند. خود کامیون‌ها با یک باتری Ni-MH (هیدرید نیکل فلزی) کار می‌کنند که با هربار شارژ یکساعت شارژدهی می‌کنند، در حالی که هر xPoint به مدت 10 ساعت شارژ باقی می‌ماند. اگر شما علاقه‌مند به داشتن یک سیستم xDroid هستید، در حال حاضر حداقل 129 یورو (حدود 152 دلار) باید پرداخت کنید و زمان تحویل در ماه دسامبر تخمین زده شده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا