Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

محصولات مینی نیامده بازهم گران شدند (خرداد 97)

محصولات مینی که اواخر سال 96 توسط پرشیا خودرو به بازار ایران معرفی شدند و طی یک مراسم مجللی از تازه واردهای دوست داشتنی رونمایی گردید، دوباره مشمول افزایش قیمت شدند و علیرغم اینکه در سال جدید این خودرو با دو اعلام قیمت مواجه شده بود، در حال حاضر افزایش قیمت دوباره و شدیدی را تجربه کرده است.

مینی کوپر

به گزارش چرخان، در حالیکه محصولات مینی با جذابیت‌های فراوان از جمله قیمت مناسب وارد بازار ایران شد ولی گویا نرخ ارز و شاید نبود نظارت‌های کافی بر روی قیمت گذاری خودروهای خارجی باعث شده است که این محصولات علیرغم افزایش قیمتی که چندی پیش پس از پیش فروش ابتدایی داشتند بازهم شامل افزایش قیمت شده و عملا خودروهای کوچکی که کسی انتظار قیمت‌های بالا برای آنها را نداشت، به خودروهای هم‌رده قیمتی BMW و بنز تبدیل شدند!

مینی کوپر

مینی کوپر اولین خودروی این برند است که در بخشنامه قبلی با قیمت 275 میلیون تومان به مشتری عرضه میشد که قیمت جدید آن 359 میلیون تومان اعلام شده است.

مینی کوپر S دومین خودرو از محصولات مینی است که در بخشنامه قبلی 399 میلیون تومان قیمت گذاری شده بود ولی در حال حاضر 526 میلیون تومان قیمت خورده است.

مینی کلابمن S سومین خودرو از محصولات مینی است که قیمت جدید آن 568 میلیون تومان عنوان شده است. قیمت قبلی این خودرو 450 میلیون تومان بود.

مینی کانتریمن S آخرین خودرو از این برند است که با 475 میلیون تومان در بخشنامه قبلی قابل سفارش بود ولی قیمت جدید آن 645 میلیون تومان قید شده است!

به نظر می‌رسد با توجه به تلاطم بازار ارز و نبود نظارت‌ها به زودی باعث خواهد شد مقایسه قیمت‌های قبل و جدید به بازه‌های هفتگی و حتی روزانه برای لیست قیمت شرکت‌های رسمی تبدیل شود!

 

بیشتر بخوانید:

1 نظر
  1. Ahmad RED Boy می گوید

    اون متن آخری معرکه بود
    انصافا دیگه باید تو این خراب شده ماشین هارو روزانه و ساعتی باهم مقایسه کرد چون قیمت فردا دیگه قیمت امروز نیست و هر روز بیشتر و بیشتر و بیشتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.