مکمل بنزین
خبرداخلی

داخلی سازی النترا به دلیل لغو برجام کنسل شد!

خروج آمریکا از برجام برای بسیاری از شرکت‌های داخلی شامل ضرر بوده چرا که با خروج ترامپ از معاهده برجام، بسیاری از شرکت‌ها ملزم به خروج از ایران شده‌اند که این موضوع ضربه سنگینی به تعهدات طرفین ایرانی به مشتریان زده است که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به کرمان موتور، یکی از فعال‌ترین شرکت‌های پسابرجامی اشاره کرد که با لغو برجام مجبور به تغییر خودروهای ثبت نامی خود برای النترا شد!

به گزارش چرخان، کرمان موتور که یکی از شرکت‌های بسیار فعال در زمینه همکاری با شرکت‌های خارجی و داخلی سازی محصولات معتبر خارجی در کشور بود و حتی توافقات بسیار خوبی با هیوندای داشت، با لغو برجام دچار مشکل شده و خط تولید النترای آن که به تازگی آغاز به فعالیت کرده بود، تعطیل شده و این شرکت مجبور شده است تا حواله‌های مشتریانش را فراخوان کرده و آنها را برای تغییر سفارششان قانع نماید!

خودروهای کم مصرف برجاماین شرکت در فراخوانی که به مشتریان خود ارسال کرده است، آنها را بین چند گزینه مخیر نموده که مشتری بر اساس تعداد سفارش و مبلغ پرداختی خود، از بین گزینه‌های موجود قادر به انتخاب خواهند بود. با توجه به اینکه خودروی ثبت نامی مشتریان النترا بوده و انتظار مشتریان از این شرکت نیز بالاست، خودروهای سانتافه ، جک S5 و جک S3 به عنوان جایگزین‌های پیشنهادی این شرکت انتخاب شده است.

البته نکته قابل توجه در این طرح محاسبه خودروهای جایگزین با قیمت روز است که به نظر می‌رسد با توجه به زمان ثبت نام مشتریان برای النترا می‌بایست محاسبه و از آنها دریافت گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا