مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فولکس‌واگن تیگوان 2018 اعلام شد

با تلاطم بازار خودروهای خارجی بسیاری از واردکنندگان این خودروها دست از فروش کشیده‌اند و هیچ طرح فروش و پیش فروشی را به مشتریان خود ارایه نمی‌دهند ولی در این بازار نیز بعضی از نمایندگان رسمی واردکننده خودروهای خارجی مانند ماموت خودرو، اقدام به پیش فروش فولکس‌واگن تیگوان 2018، یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود نموده‌اند که در ادامه به جزئیات این شرایط اشاره می‌کنیم.

به گزارش چرخان، ماموت خودرو نماینده رسمی محصولات فولکس‌واگن در ایران در جدیدترین بخشنامه خود از شرایط پیش فروش فولکس‌واگن تیگوان 2018 رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت مناسب و البته با قیمت غیرقطعی نسبت به خرید این خودرو اقدام نمایند.

با توجه به فاصله شدید قیمت بازار و نمایندگی به نظر می‌رسد قیمت قطعی اعلامی در زمان تحویل بسیار پایین‌تر از بهای بازار باشد که جبران عدم ارایه سود مشارکت مناسب توسط این نمایندگی را جبران می‌نماید. مشتریان برای خرید این خودرو می‌بایست مبلغ 170 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به ماموت خودرو پرداخت نمایند.

موعد تحویل خودرو 60 روز کاری عنوان شده و مشتری از سود مشارکت 14 درصد و سود انصراف 10 درصد بهره‌مند خواهد شد. همچنین این بخشنامه از امروز در تمام نمایندگی‌های شرکت برقرار بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت تعیین شده ادامه خواهد داشت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا