مکمل بنزین
خبرداخلی

آغاز طرح فروش و پیش فروش محصولات سایپا

بازار خودرو ایران دچار یک بی نظمی بسیار شدیدی شده که این اتفاق منجر به ورود مجلسی‌ها به موضوع شده و خودروسازان نیز از ترس مجازات‌های معمولی که از سوی مجلس برای این شرکت‌ها تعیین می‌شود، اقدام به ارائه طرح فروش و پیش فروش محصولاتشان نموده‌اند که سایپا نیز اعلام کرد طرح فروش و پیش فروش محصولات این شرکت آغاز شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به نیاز بازار برای خودروهای داخلی، طرح فروش گسترده محصولات خود را آغاز کرده و مشتریان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز نسبت به ثبت سفارش خود اقدم نمایند.

از شرایط اعلامی گروه سایپا برای ثبت نام مشتریان می‌توانند به محدودیت کد ملی در ثبت سفارش اشاره کرد که صرفا یک خودرو به هر کد ملی عرضه خواهد شد. همچنین تمامی سفارشات از طریق اینترنت و سایت فروش این شرکت انجام خواهد شد که از دلالی‌ها و بی نظمی‌های محدودی که معمولا در این بین رخ می‌دهد، جلوگیری شود.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط گروه خودروسازی سایپا، مشتریان و متقاضیان خرید محصولات این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این گروه نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کرده و خودروی دلخواه خود را با رنگ و موارد موردنیاز خود طبق روش‌های فروش مختلف سفارش دهند.

البته گفتنی است که گروه سایپا طرح دیگری نیز برای عید فطر اعلام کرده بود ولی با توجه به محدودیت‌های موجود، طرح دیگری نیز از سوی این شرکت ارائه شده تا مشتریانی که موفق به ثبت سفارش در طرح قبلی نشدند، امکان ثبت سفارش داشته باشند.

چرخان به زودی جزئیات این طرح فروش را به اطلاع مخاطبین فهیم خود خواهد رساند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا