مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت آریسان دوگانه‌سوز اعلام شد

خودروسازان پس از گذشت سه ماه و عدم عرضه مناسب خودروهای خود، با افزایش قیمت مصوب شورای رقابت اقدام به عرضه محدود خودروهای خود کرده‌اند که در این بین، ایران‌خودرو از کمترین عرضه و فروش فوری محصولاتش برخوردار است. این شرکت در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اقساطی وانت آریسان دوگانه‌سوز خبر داد که مشتریان می‌توانند از امروز اقدام به ثبت سفارش کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در بخشنامه‌ای شرایط جدید فروش وانت آریسان دوگانه‌سوز خود را که به تازگی چیزی در حدود 2 میلیون تومان گران شده است، اعلام نمود. این طرح فروش از امروز قابل ثبت نام بوده و هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.

قیمت مصوب و جدید وانت آریسان دوگانه‌سوز 31 میلیون و 786 هزار تومان بوده که در صورت خرید نقدی، مشتری از تخفیف یک میلیون و 700 هزار تومانی این شرکت بهره مند می‌شود. موعد تحویل این خودرو 20 روز کاری بوده و مشتری امکان انتخاب کارت طلایی یک ستاره را با تخفیف ویژه خواهد داشت.

در نوع خرید اقساطی نیز مشتری می‌بایست مبلغ 10 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این شرکت واریز نماید. مدت زمان بازپرداخت اقساط 6 تا 36 ماه بوده که مشتری بنا بر قدرت پرداخت خود، قادر به انتخاب خواهد بود.

نحوه دریافت اقساط نیز به صورت چک‌های 6 ماهه بوده و سند تا اتمام اقساط در رهن شرکت ایران‌خودرو خواهد بود. موعد تحویل خودرو در مدل فروش اقساطی 30 روزه است.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا