مکمل بنزین
خبرداخلی

رنگ خودرو محبوب بازار دنیا در سال 2019 چه رنگی است؟

بازار خودروسازی دنیا برخلاف بازار خودرو داخل کشور درگیر چالش‌هایی همچون قیمت و نوسانات نرخ ارز نبوده و دغدغه‌های دیگری همچون رنگ خودرو حرف اول را در آن می‌زند که هر ساله موسسات و نهادهای مختلف اقدام به ارائه نتایج تحقیقات و بررسی‌های خود پیرامون این موضوع می‌کنند.

به گزارش چرخان، رنگ خودرو یکی از مهم‌ترین مواردی است که معمولا در صورت عدم وجود دغدغه‌های قیمت و کاهش عرضه در بین خریداران مطرح می‌شود و هر ساله آمارهای مختلفی از اقبال مردم به بعضی از رنگ‌های خاص منتشر می‌گردد و کارشناسان پیرامون رنگ سال خودرو نظر می‌دهند.

البته گفتنی است که سال‌هاست پرفروش‌ترین خودروهای دنیا با رنگ‌های سفید، سیاه و نقره‌ای روانه بازار می‌شوند و مردم نیز به همین سادگی به سیاه و سفید بودن خودروها عادت کرده‌اند ولی موسسه «BASF» در تحقیقاتی که انجام داده پیش بینی کرده است که تمایل بازار به سمت رنگ آبی رفته و به زودی درصد قابل توجهی از بازار را از آن خود خواهد کرد.

رنگ خودروها خودروی سواریموسسه «BASF» یکی از موسساتی است که تحقیقات خودرویی خود را بر اساس تمایل و تعلقات انسانی انجام داده و به صورت کاملا علمی به روند جمع آوری داده‌های آماری خود می‌پردازد و سال‌هاست که تحقیقات این چنینی توسط خودروسازان مورد توجه قرار می‌گیرد. طبق تحقیقات این شرکت افرادی که در کشور آمریکا ساکن هستند تا 4 سال دیگر به سمت رنگ آبی خواهند رفت و بدین ترتیب دیگر خبری از سیاه و سفید شدن کامل خیابان‌ها در این کشور نخواهد بود.

رنگ خودروالبته شرکت PPG که رقیب موسسه فوق‌الذکر محسوب می‌شود، معتقد است که تا سال‌های آتی تمایل مشتریان برای خرید رنگ‌های سفید و خاکستری بیش از قبل خواهد شد. این شرکت نیز معتقد است که تمایل به رنگ آبی در سال‌های آتی افزایش خواهد یافت و خودروهای خودران که در حال ازدیاد هستند، به سمت رنگ قرمز متمایل خواهند شد.

آسیایی‌ها به رنگ خاکستری متمایل می‌شوند و شهرنشینان نیز به سمت رنگ مسی و نقره‌ای خواهند رفت ولی به طور کلی طبق پیش بینی‌های همه موسسات این گزارش، رنگ‌های کلاسیک مانند سفید و مشکی دست برتر بازار باقی خواهند ماند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا