مکمل بنزین
خبرداخلی

جک S7 شاسی بلند جدید JAC به زودی وارد بازار ایران می‌شود

جک یکی از برندهایی است که توانسته با حضور در ایران از اقبال بالایی برخوردار شده و محصولات این شرکت مورد توجه مشتریان ایرانی قرار بگیرد. این برند چینی که از جمله برندهای نسبتا با کیفیت حاضر در ایران شمرده می‌شود، به زودی جک S7 یکی از جدیدترین محصولات شاسی بلند خود را با همکاری کرمان موتور وارد بازار ایران خواهد کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که نماینده و تولید کننده محصولات JAC در ایران محسوب می‌شود در خبری اعلام کرد که به زودی جک S7 محصول شاسی بلند جدید این برند چینی را وارد بازار خواهد کرد تا بتواند نیازهای مشتریان را پاسخ دهد.

طبق اعلام مسئولین کرمان موتور برنامه‌ریزی این شرکت برای سال جاری تولید 60 هزار دستگاه خودرو سواری است که 70 درصد از این مقدار متعلق به برند جک خواهد بود که از طرفداران زیادی در بازار برخوردار بوده و سهم قابل توجهی از فروش این شرکت نیز متعلق به محصولات این برند است.

جک j4 چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

یکی از محصولات جدید کرمان موتور که معرفی شده و بسیاری از افراد نیز برای خرید این خودرو ثبت نام نموده‌اند، جک j4 است که طبق اعلام مسئولین کرمان موتور از شهریور ماه روانه بازار می‌شود. کرمان موتور اعلام کرده که در تحویل خودروهای پیش فروش شده از این مدل مشکلی وجود نداشته و طبق زمان‌بندی اعلام شده در زمان ثبت نام، مشتریان قادر به تحویل خودرو خواهند بود.

جک اس5 بیشتر از قبل تولید می‌شود

مسئولین کرمان موتور می‌گویند که فروش و پیش فروش محصول جک اس5 آنها تا پایان سال به اتمام رسیده و مردم استقبال خوبی از طرح‌های پیش فروش این شرکت برای این شاسی بلند انجام داده‌اند که در همین راستا و برای کسب رضایت‌مندی بیشتر مشتریان اقدام به افزایش ظرفیت تولید این محصول خواهند نمود تا بتوانند هم به درخواست و تقاضای خرید بیشتر مشتریان پاسخ دهند و هم اینکه با تحویل به موقع ثبت نامی‌های قبلی، عمل به تعهدات مناسبی را داشته باشند.

بدین ترتیب با اضافه شدن جک S7 به سبد محصولات این شرکت می‌توان گفت که با توجه به خروج هیوندای از شراکت با این شرکت، کرمان موتور حساب ویژه‌ای روی محصولات JAC کرده تا با توجه به کیفیت بسیار بالاتر این برند نسبت به لیفان و دیگر برندهای این شرکت، سهم خوبی از بازار داشته باشد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا