مکمل بنزین
خبرداخلی

جک اس3 در راه ورود به پرفروش‌های چینی در ایران

با خروج شرکت‌های معتبر و معروف از صنعت خودروسازی کشور، نقش شرکت‌های خودروساز چینی در ایران پررنگ‌تر شده و فعالیت آنها که چند سالی است در ایران افزایش یافته، بیشتر از قبل هم می‌شود تا جایگزین شرکت‌های اروپایی، کره‌ای و ژاپنی شوند. از جمله شرکت‌های فعال در ایران JAC است که با محصول جک اس3 توانسته بازار خوبی در ایران داشته باشد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور که از جمله شرکت‌های فعال پسابرجامی محسوب می‌شود، با خروج هیوندای از ایران با مشکلات فراوانی روبرو شده و اجبارا تمام تمرکز خود را بر روی فعالیت و بازاریابی محصولات چینی خود قرار داده است که از پرفروش‌ترین این محصولات می‌توان به خانواده جک این شرکت اشاره کرد.

این شرکت خودروسازی در خبری اعلام کرد که جک اس3 پرفروش‌ترین محصول این شرکت با استقبال خوبی روبرو شده و مشتریان زیادی متقاضی خرید این محصول هستند و ظرفیت تعیین شده برای این خودرو تکمیل شده است. از مشخصات این خودرو می‌توان به توضیحات زیر اشاره کرد.

S3 از روبرو ظاهری زیبا داشته و چهره‌ای همچون شیری درنده دارد. منابع چینی خود ظاهری وحشی را برای این خودرو نام برده‌اند. بهره گیری از یک طراحی مدرن در جهت قرار گیری چراغ‌های جلو همراه با بهره گیری از مه شکن‌هایی قدرتمند با سیستم جدید، دیگر از ویژگی‌های این خودروست. چراغ‌هایی ذوزنقه‌ای شکل جلو، حالت زیبایی به ماشین بخشیده است.

فضا و ظاهر کیلومتر شمار و داشبورد S3 نیز با وسواس خاصی به طور زیبایی طراحی شده و قطعا هر کاربری را  جذب خود می‌کند. این خودرو در نمونه پایه از دو ایربگ برای سرنشینان جلو بهره می‌برد و سیستم مولتی مدیا آن از امکاناتی نظیر رادیو، یواس‌بی و ورودی AUX برخوردار است. ادامه…

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا