مکمل بنزین
خبرداخلی

ایکاپ: مشتریان نگران تحویل پژو 2008 نباشند!

با خروج آمریکا از برجام و و تعلیق فعالیت‌های سرمایه گذاری پژوسیتروئن در ایران، بسیاری از مشتریانی که محصولات مشترک ایران‌خودرو و پژو را به صورت پیش فروش خریداری کرده‌اند، نگران دریافت خودروهایی مانند پژو 2008 هستند که شایعاتی پیرامون عدم توانایی تحویل این خودروها به مشتریان وجود دارد که توسط روابط عمومی این شرکت تکذیب شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که یکی از بزرگترین شرکت‌های منتفع از برجام بود، با همکاری‌های گسترده خود توانسته بود محصولات قابل توجهی را به صورت مشترک تولید کرده و به بازار ایران عرضه کند ولی با خروج آمریکا از برجام، عملا همه فعالیت‌های این شرکت متوقف شده است.

پژو 2008 که یکی از محصولات بسیار پرطرفدار ایکاپ بوده و استقبال بسیار خوبی از این محصول صورت گرفته، در حال حاضر طبق اخبار و شایعات منتشر شده با مشکل تولید روبرو شده ولی روابط عمومی ایران‌خودرو این موضوع را تکذیب کرده است.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط مدیرعامل ایکاپ،  تمامی خودروهای پژو 2008 ثبت نام شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد و مشتریان نگران خودروهای خریداری شده خود نباشند.

این مقام مسئول ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی گفت: تمام خودروهای ثبت نام شده در تعهد شرکت ایران‌خودرو بوده و قطعا به همه تعهد صورت گرفته، عمل خواهیم کرد. مشتریان در صورت نیاز برای ارتباط با مسئولین ایکاپ می‌توانند به راه‌های ارتباطی قبلی مراجعه کرده و سوالات خود را از همان طرق اعلامی بپرسند. همکاران ما در ارتباط با مشتریان به همه سوالات و نگرانی‌های مشتریان پاسخ خواهند داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که از شروع به تولید پژو 2008 در سال گذشته، چیزی در حدود 5 هزار دستگاه از این محصول تولید شده و همچنین صدها سفارش به صورت “پیش فروش” وجود دارد که ایکاپ با مشکلات موجود و تحریم‌های وضع شده، در تامین قطعات آن دچار مشکل شده و احتمالا از روش‌های معمول در این زمینه برای تامین قطعات استفاده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا