مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

افتتاح اولین کارخانه رنو در چین!

اولین کارخانه رنو در ووهان چین، با سرمایه گزاری اولیه 950 میلیون دلار افتتاح شد. قرارداد همکاری مشترک بین رنو و کمپانی دانگ فنگ چین باعث تاسیس این کارخانه شده و هدف از تاسیس آن ارائه خدمات بهتر به مشتریان رنو در داخل چین است. این قرارداد باعث به وجود آمدن یک مرکز تحقیق و توسعه مشترک بین رنو و دانگ فنگ نیز شده است.

کارخانه جدید رنو هم اکنون توان تولید 150 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد. رنو امیدوار است با راه‌اندازی بخش‌های دیگری از کارخانه جدید خود، سالیانه 300 هزار وسیله نقلیه را عرضه کند. فروش محصولات رنو در چین از ماه آینده آغاز می‌شود و در محصولات کارخانه جدید رنو یک موتور بنزینی 2 لیتری برای داخل چین و یک موتور 1.2 لیتری برای صادرات به اروپا در نظر گرفته شده است.

renault

همچنین شرکت رنو یک SUV جدید را در چین به تولید می‌رساند که هنوز مشخصاتی از آن اعلام نشده و تنها مسئولان رنو از آن به عنوان جانشین KOLEOS یاد کرده‌اند.

خودرو دیگری با نام ZE که تماما برقی است نیز به تولید این کارخانه می رسد ولی با لوگو و نام کمپانی دانگ فنگ. رنو پیش‌بینی کرده است که شبکه فروش وسیعی را در چین راه‌اندازی کند و حدود 150 نمایندگی فروش در سراسر چین داشته باشد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا