مکمل بنزین
خبرداخلی

فوری/ تولید تندر 90 به تاریخ پیوست؛خودروی جایگزین ایران‌خودرو چیست؟

با خروج آمریکا از برجام بسیاری از شرکت‌های خودروساز نیز عطای فعالیت در ایران را به لقایش بخشیده و یک به یک از ایران خارج می‌شوند که از جمله این شرکت‌ها، خودروسازان فرانسوی هستند که علیرغم قول‌های مساعدی که به ایرانی‌ها داده‌اند اما گویا با تعلیق فعالیت‌هایشان، باعث توقف تولید محصولات رنو در ایران از جمله تندر 90 شده‌اند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که از جمله تولیدکنندگان تندر 90 در ایران محسوب می‌شود با توجه به مشکلات موجود در تامین قطعات موردنیاز تولید این خودرو طبق برخی شنیده ها علام کرده که عملا تولید تندرE2 دستی و تندر پلاس اتومات در ایران متوقف شده و مشتریانی که در طرح‌های فروش و پیش فروش این خودرو  ثبت نام کرده‌اند، می‌بایست از خودروی جایگزین اعلامی استفاده کرده و یا نسبت به دریافت وجه خود اقدام نمایند.

تندر90 ال90طبق اطلاعیه صادر شده توسط ایران‌خودرو، مشتریان می‌توانند به جای دریافت تندر 90 E2 دستی و تندر پلاس اتومات، خودروی اچ30 کراس این شرکت را با شرایط ویژه تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که مشتریان برای اطلاع از جزئیات این جایگزینی می‌بایست به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه کرده و شرایط ویژه تعویض سفارش خود را دریافت نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا