مکمل بنزین
خبرداخلی

پیش فروش هن‌تنگ قانونی نیست؛ خبری از خدمات نخواهد بود!

به تازگی یکی از شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی اقدام به تبلیغات گسترده برای فروش یکی از برندهای تازه وارد چینی کرده است که طبق اطلاعیه صادر شده از مراجع قانونی، مجوزی برای فروش هن‌تنگ خودروی تازه وارد چینی صادر نشده و حتی این شرکت واردکننده نیز متقاضی اصلی واردات آن محسوب نمی‌شود و مشخص نیست چرا داعیه دار این برند در ایران شده است.

به گزارش چرخان، حتما به تازگی در بیلبوردهای شهری و همچنین سایت‌های اقتصادی تبلیغاتی پیرامون پیش فروش خودروی هن‌تنگ را مشاهده کرده‌اید که از سوی یکی از شرکت‌های معروف و با سابقه واردات خودروهای خارجی صورت گرفته و به گونه‌ای در تبلیغات القا می‌شود که همه چیز برای خرید مشتریان آماده بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ولی در حقیقت این‌گونه نیست.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبلیغات انجام شده برای برند مذکور غیرقانونی بوده و عملا مجوزی برای این خودرو صادر نشده است.

طبق اعلام سازمان حمایت هیچ مجوزی برای پیش فروش این خودرو صادر نشده و به تبع آن خدمات گارانتی ادعا شده در مورد این شرکت نیز درست نیست. نکته جالب‌تر در مورد این برند چینی تازه وارد، تبلیغاتی است که توسط یک شرکت غیرنماینده دیگر صورت می‌گیرد و تبلیغات اصلی هن‌تنگ در بیلبوردهای شهری و سایت‌های اقتصادی توسط این شرکت انجام می‌شود!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا