مکمل بنزین
گوناگونخبر

ورود بی‌ام‌و سری 8 گرن کوپه برای رقابت با پورشه پانامرا

این اولین تصاویری است که از بی‌ام‌و سری 8 گرن کوپه منتشر شده تا رقیبی جدید و سرسخت برای پورشه پانامرا به میدان بیاید.

خط تولید سری 8 شرکت بی‌ام‌و که خودروهای بی‌نظیری را تولید می‌کند، حالا قرار است با یک خودروی کانورتیبل (سقف بازشو)، یک گرن کوپه و در نهایت نیز یک مدل خوش‌چهره و عضلانی بانام M8 کامل‌تر شود. خودروی گرن کوپه نیز جدیدا اسیر عکاسان خبری شده و چهره خود را به رسانه‌ها نشان داده است.

بر اساس مدل سری 8 کوپه، مدل گرن کوپه تازه‌وارد نیز دارای پلتفرمی بلندتر و البته دو درب بیشتر بوده و به سرنشینان عقب فضای بیشتری را داده و در مسافرت‌ها راحتی بیشتری را برای سرنشینان عقب به همراه می‌آورد.

مدل گرن کوپه قبلا توسط طرح مفهومی گرن کوپه M8 در موتور شو امسال ژنو رونمایی شد و طرح اولیه نیز نشان از طراحی زیبا و سطح خارجی صیقلی خودرو درست مانند مدل کوپه دارد. می‌توان گفت ک نزدیک‌ترین رقیب لوکس اسپورت برای این آلمانی تازه‌وارد در رده سدان، پورشه پانامرا یعنی هم‌وطن خودش است.

در داخل کابین گرن کوپه سری 8، انتظار می‌رود که آخرین سیستم الکترونیکی بی‌ام‌و شامل یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با تمامی امکانات و یک صفحه‌نمایش 10.25 اینچی است که با صفحه اول جفت شده و اطلاعات کاربردی بسیار زیادی را به راننده و سرنشینان ارایه می‌دهد. در مورد قلب تپنده گرن کوپه نیز باید گفت که این خودرو درست مانند مدل کوپه همزاد خود، از یک موتور 4.4 لیتری V8 و با استفاده از دو توربو، می‌تواند 523 اسب بخار قدرت را به زیر پای راننده منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا