مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایده جذاب ساخت یک مدل هاچبک از فراری!

اگر بتوان یک جمله درباره صنعت پرتکاپو و رقابتی امروزه صنعت خودروسازی زد جمله “هرگز جمله هرگز را نیاورید” است. اتفاقاتی مانند ساخت خودروی شاسی‌بلند توسط شرکت‌هایی مانند فراری، بوگاتی و کرایسلر آمریکایی و یا ساخت خودروهای هیبریدی با سرعت 355 کیلومتر بر ساعت و یا خودروی برقی تسلا با شتاب صفرتا صد زیر 2 ثانیه از اتفاقاتی هستند که کلمه» هرگز را در این صنعت نفی می‌کنند؛ اما آیا این کلمه‌ی هرگز می‌تواند جلوی ساخت یک فراری هاچبک را هم گرفته و یا بالاخره تسلیم می‌شود؟

این تصاویر گرافیکی از یک هاچبک فراری نیز کار یک طراح جوان اهل کره جنوبی به نام تیکانگ لی بوده و نشان از یک فراری هاچبک در ذهن این طراح دارد.

طبق گفته‌های دیتو جان الکان، بزرگ‌ترین سهامدار شرکت فراری و رئیس جدید این شرکت، فراری در حال حاضر دارای یک مدیر ریسک‌پذیرتر از گذشته بانام لوییس کامیلری است. مدیرعاملی که حتی ممکن است به خاطر شرکت فراری دست به تولید یک هاچبک نیز زده و نام این شرکت سوپر اسپورت ساز را در میان نام دیگر شرکت‌های هاچبک ساز دنیا قرار دهد.

البته اینکه فراری با مدیرعامل جدید خود قرار است چه مقدار نام خود را بیشتر در جهان گسترش داده و یا دست به تولید ابر خودروهای قدرتمند و زیبای دیگری تحت برند خود یعنی اسب پرنس بزند، اگر روزی قرار باشد در خانه انزو فراری مؤسس شرکت فراری، یک هاچبک کاملاً جدید ساخته‌شده و به بازار عرضه شود، این هاچبک بدون شک خیلی از طرح گرافیکی طراح جوان کره‌ای دور نخواهد بود و حتی ممکن است به تولید یک کراس اوور از این شرکت، با قیافه‌ای تقریباً شبیه همین طرح نیز بینجامد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا