مکمل بنزین
خبرداخلی

حذف 3 خودرو چینی از سبد خودروهای سواری کشور!

تولید خودروهای سواری در کشور ما پس از تصویب قانون مربوط به استانداردهای 85 گانه و اجرای مرحله به مرحله آن دچار فراز و نشیب شده و بسیاری از خودروهای موجود در خط تولید شرکت‌های مختلف شامل توقف تولید شده‌اند که در تیرماه سال جاری نیز 4 خودرو به طور کامل از خط تولید خارج شده و به تاریخ پیوستند.

به گزارش چرخان، طبق اعلام رسمی وزارت صنعت و با توجه اخبار منتشر شده از شرکت‌های خودروسازی در تیر ماه سال جاری 4 خودرو از خط تولید خارج شدند که کرمان موتور بیشترین سهم را از خودروهای متوقف شده داشته است. این شرکت با 3 خودرو در این لیست و مدیران خودرو با یک خودرو، شرکت‌هایی بودند که امکان تولید این خودروها را به دلیل عدم کیفیت لازم از نظر سازمان ملی استاندارد و دلایل دیگر متوقف کردند.

اولین خودرو در این لیست خودروی ام‌وی‌ام 550 شرکت مدیران خودرو بوده است که از تولید حدود 500 دستگاه در تیرماه سال گذشته به صفر رسیده و تولیدی نداشته است.

دومین خودرو از خودروهای سواری در این لیست، مربوط به هیوندای آی20 کرمان موتور است که از تولید بیش از 200 دستگاه در تیرماه سال گذشته به صفر رسیده است.

سومین خودرو نیز متعلق به گروه خودروسازی کرمان بوده و لیفان ایکس60 دنده‌ای از 17 دستگاه تولید شده در تیرماه سال گذشته به صفر رسیده است.

آخرین خودرو نیز جک J5 است که توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور تولید میشد. این خودرو از 8 دستگاه در تیرماه سال گذشته به صفر در تیرماه سال جاری رسیده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا