مکمل بنزین
گوناگونخبر

M-Hero 917 غول برقی دانگ فنگ با 1000 اسب بخار قدرت!

M-Hero 917 یک شاسی‌بلند برقی آفرود است که از ماه آگوست و تنها در چین عرضه می‌شود. این روند ممکن است در سال آینده تغییر کند زیرا 917 آزمایش سازگاری در شرایط خارج از کشور را در پارک فناوری منگشی آغاز کرد. به گفته دانگ فنگ، آزمایشات باید در مارس 2024 به پایان برسد و صادرات به بازارهای جهانی از آن تاریخ، آغاز خواهد شد.

M-Hero (به چینی 猛士، Mengshi) یک برند تحت مالکیت غول خودروسازی دولتی دانگ فنگ است. در ابتدا، منگشی یک خط تولید از نسخه‌های خودروهای زرهی نظامی بود که بعداً به یک برند مستقل تحت دانگ فنگ تبدیل شد و نام رسمی انگلیسی M-Hero را به خود اختصاص داد.

917 جدیدترین خودروی M-Hero با طراحی بسیار وحشیانه است. این خودرو با نام‌های BEV و EREV عرضه می‌شود و دارای بیش از 1000 اسب بخار قدرت، باتری عظیم ساخت CATL، قابلیت‌های آفرود بالا و حتی یک سکوی پهپاد است.

مرکز تست خودرو Xiangyang Da An تست سازگاری را با هماهنگی موسسه تحقیق و توسعه دانگ فنگ انجام خواهد داد. یکی با تمرکز بر تست سازگاری برای اتحادیه اروپا و دوم، آزمایش برای خاورمیانه.

دانگ فنگ به طور خاص، می‌خواهد بر روی آلمان، فرانسه، سوئد و نروژ به عنوان کشورهای نماینده در مورد آزمایش‌های بازار اتحادیه اروپا و امارات متحده عربی، کویت و عربستان سعودی در مورد خاورمیانه تمرکز کند.

در اتحادیه اروپا، تیم آزمایش بر روی سناریوهای استفاده از خودرو مانند مسیرهای کوهستانی، رانندگی در مناطق ساحلی و رفت و آمد روزانه تمرکز کنند. در طی این برنامه، رانندگان اروپایی، استخدام خواهند شد و نظرات آنها در موارد مختلف، جمع آوری می‌شود. در مورد خاورمیانه، علاوه بر این آزمایشات، عملکرد رانندگی در بیابان و در دمای بالا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. همه باهم برای شهرمون برای فرزندانمون ثبت نام خودروی بنزینی تحریم کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا