مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو مدعی است تابحال 16 هزار ایرانی موفق به ثبت سفارش شده‌اند!

صبح دیروز یکی دیگر از طرح‌های جنجالی گروه خودروسازی ایران‌خودرو و آغاز شد و طبق روال معمول یکی دوماه اخیر، در همان ساعت‌های اولیه اعلام شد که درصد بالای ظرفیت تعیین شده برای این طرح فروش به اتمام رسیده و خیل مشتریانی که هیچ کدام موفق به ثبت سفارش نشدند به رسانه‌های مختلف سرازیر شد تا نسبت به این فروش اعتراض کنند ولی روابط عمومی این شرکت خودروساز به طور کلی همه این مسائل را تکذیب می‌کند!

به گزارش چرخان، چند ساعت پس از آغاز طرح فروش ایران‌خودرو اعلام شد که ظرفیت این طرح فروش به اتمام رسیده و 16 هزار مشتری توانستند سفارش خود را ثبت کنند و در بعضی از خودروها نیز ظرفیت خالی باقی مانده است که مشتریان قادر به ثبت سفارش هستند!

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودروالبته طبق اعلام روابط عمومی ایران‌خودرو ثبت نام این طرح فروش ادامه داشته و این 16 هزار ثبت نامی نیز به دلیل کندی در اینترنت و ترافیک بالای سایت بوده و در صورت عدم وجود این شرایط می‌توانست رکورد بالاتری را از آن خود کند ولی شواهد اصلی نشان می‌دهد که این ادعای خودروساز ایرانی برخلاف مشاهدات مردم عادی بوده و امکان ثبت سفارش وجود ندارد.

این شرکت در اطلاعیه خود مدعی شده است که دلیل اصلی کندی در روند ثبت نام مشتریان به دلیل شرایط محدود کننده مربوط به کد ملی و عدم خرید مشتری در 6 ماهه گذشته بوده که نیازمند بررسی بوده و در صورت احراز شرایط به روال خرید هدایت می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر این شرکت سه طرح پیش فروش فعال داشته که مشتریان می‌توانند با سود 15 تا 20 درصد از شرایط آن بهره‌مند شوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    میشه اسامی این 16 هزار نفر رو انتشار کنن ببینیم کیا هستن

  2. هزارتا جزیره که هر کدوم بصورت مافیایی اداره میشه ….یکی مافیای خودرو …یکی مافیای سکه و ارز……
    دستمان کوتاه بود و خرماها برنخیل…..
    ما دستانمان را بریدیم و بسوی خرماها پرتاب کردیم. …خرمای فراوان به زمین ریخت. ….ولی ما دیگر دست نداشتیم. …..

  3. یعنی ما در ایران ۱۶هزار ملیونر داریم
    نترسید بابا مگه چقدر دیگه قراره گرون بشه
    نخرید نخرید بزار رو دستشون بمونه قیمتا بیاد پاااااااااااااین

  4. من باهزارزحمت بعد چندساعت تونستم رانا ثبت نام کنم البته دنامیخواستم که ظرفیت تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا