مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

بررسی کراس‌اوور بی‌ام‌و X4 مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

کارخانه آلمانی بی‌ام‌و به دنبال عرضه چهارمین نسل کراس‌اوور بی‌ام‌و X4 مدل 2019 است که استایل، طراحی و تجهیزات آن نسبت به نسل‌های قبل تغییرات زیادی پیدا کرده است. در سال 2014 بی‌ام‌و توانست حدود 200 هزار دستگاه از این مدل را در بازار جهانی به فروش برساند.

بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند این دستگاه را باید در دسته شاسی‌بلندها طبقه بندی کرد، چرا که ابعاد X4 نسبت به مدل پایین‌تر یعنی X3 بسیار بزرگتر است؛ برای مثال سپرهای جلو و عقب خودرو تقریبا 3.2 اینچ و محور چرخ‌ها حدود 2.1 اینچ بزرگتر شده‌اند. درون کابین نیز صفحه نمایش داشبورد 2.2 اینچی برای نشان دادن اطلاعات نصب شده است و به علاوه تکنولوژی سری 7 بی‌ام‌و یعنی قفل خودکار درب‌ها، پنجره‌ها و سیستم گرمایش و سرمایشی نیز برای این خودرو تعبیه شده است.

نسخه بی‌ام‌و X4 xDrive M40d که تا دو ماه آینده وارد بازار جهانی می‌شود، مجهز به پیشرانه 4 سیلندر با گنجایش 2.0 لیتری و قدرت خروجی 181 اسب بخار  و حداکثر گشتاور آن 369 پوند فوت متصل به جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک اسپرت است و در دو ورژن بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. شتاب 0 تا 100 این خودروی لوکس و اسپرت 4.8 ثانیه  و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

از دیگر تجهیزات بی‌ام‌و X4 می‌توان به چرخ‌های 19 اینچی آلیاژ آلومینیومی، چراغ‌های جلو و عقب LED، دو لوله خروجی اگزوز و… اشاره کرد که می‌تواند برای فعالیت‌های روزمره و شهری خانواده‌ها استفاده شود. قیمت پایه این خودرو در بازار بیش از 51 هزار دلار تعیین شده است.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی کراس اوور بی‌ام‌و X4 مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا