مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی بی ام و ایکس 6 مدل 2020 منتشر شد!

حالا که شاسی‌بلند نام‌آشنای X5 شرکت بی ام و، در حال آماده‌سازی برای تولید و عرضه است، کار کردن این شرکت خلاق آلمانی روی نسل جدید شاسی‌بلند بزرگ‌تر خود، یعنی X6 می‌تواند یک برگ برنده دیگر برای بی ام و باشد.

باوجود دیده شدن نمونه‌های اولیه برای آزمایش در ایالات‌متحده، به‌تازگی تصاویری از یک خودروی شاسی‌بلند جدید در آلمان منتشر شده است. تصاویری که یک نمونه تولیدی را با چراغ‌های جلو و عقبی نشان داده و به ما دید بسیار خوبی را از آنچه قرار است نمونه نهایی BMW X6 باشد، می‌دهد.

به‌سادگی و از روی تصاویر می‌توان یک چهره کوپه-شاسی‌بلند که بسیار شکیل‌تر و موزون‌تر از نسخه فعلی X6 است را مشاهده نمود. در قسمت عقبی، می‌توان یک بسته کاملی از چراغ‌های LED مشاهده کرد که یادآور چراغ‌های خوشه‌ای مدل X4 جدید این شرکت است؛ اما در قسمت جلویی و بالایی خودرو، موارد چندان شگفت‌انگیزی را نمی‌توان مشاهده کرد و تنها می‌توان یک انعکاس دیگر از مدل X5 را مشاهده کرد.

اما حرف از X5 به میان آمد. این دو خودروی شاسی‌بلند، با جثه بزرگ خود چیزی بیشتر از یک‌زبان طراحی را بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند؛ به‌طوری‌که هردوی آن‌ها بر پایه آخرین معماری شرکت بی ام و، موسوم به CLAR طراحی‌شده و علاوه بر استفاده از یک قلب تپنده مشترک، در مرکز تولیدی اسپارتانبورگ باواریا آلمان به تولید می‌رسند.

پلتفرم جدید با بسته بهتری عرضه‌شده که فضای داخلی بزرگ‌تری را به سرنشینان خود هدیه داده و درنتیجه سرنشینان با فضای پا و سر بیشتری نسبت به پلتفرم قبلی مواجه هستند. همچنین فضای صندوق‌عقب نیز کمی نسبت به مدل فعلی، بزرگ‌تر شده است.

اطلاعات‌پایه‌ای که منتشر شده، نشان از این دارد که کوپه اسپورت و جدید شرکت BMW با کد G06، باقابلیت RWD یا همان دیفرانسیل عقب، عرضه خواهد شد. بقیه نسخه‌های این شاسی‌بلند جدید، همگی با همان پلتفرم استاندارد چهارچرخ محرک (AWD) به تولید خواهند رسید.

همچنین با توجه به بازار فروش X6 جدید، این خودرو با 3 موتور متفاوت 4، 6 و 8 سیلندر توربو بنزینی و گازوئیلی، تولید و عرضه خواهد شد؛ به‌طوری‌که این موتور به یک جعبه‌دنده استاندارد خودکار متصل شده و قدرت را به زیر پای راننده منتقل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا