مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی نیز گاهی به فراخوانی نیاز دارد!

طراحی و ساخت خودروهای مدرن امروزی، آن‌قدر پیچیده شده است که ممکن است گاهی اوقات، آن‌طور که بایدوشاید برنامه‌ریزی شرکت‌ها درست از آب درنیاید. درست به همین خاطر است که گاهی اوقات شرکت‌های خودروسازی (حتی برندهای مطرح جهان)، به دلیل پیدا شدن مشکلی خاص در یک مدل خاص، خودروهایشان را فراخوانی می‌کنند.

فراخوانی که حتی به شرکت لامبورگینی نیز سرایت کرده و این برند جذاب ایتالیایی، به‌تازگی خودروهای گالاردو کوپه و اسپایدر خود را به دلیل نقص فنی در سامانه‌ای که مربوط به ایمنی خودرو شده و باید به راننده در مورد خطرات احتمالی هشدار دهد، فراخوانی کرده است. به همین خاطر، لامبورگینی، تعداد 1,152 دستگاه از گالاردوهای مربوط به سال‌های 2011 تا 2014 را در ایالات‌متحده برای راه‌اندازی مجدد، نرم‌افزارهای موتوری‌شان، فراخوانی کرده است.

گالاردو همان نیاکان لامبورگینی هوراکان جذاب و معروف بوده که از سال 2003 تا اواخر 2013، چیزی بیش از 14,000 دستگاه از آن به فروش رفت. عددی که به‌احتمال خیلی زیاد توسط هوراکان (تا تابستان همین سال جاری میلادی، حدود 11,000 دستگاه فروش رفته است)، پشت سر گذاشته خواهد شد.

مشکلی که لامبورگینی، گالاردو را برای آن فراخوانی کرده است ناتوانی یک چراغ در داشبورد، بعد از روشن کردن مجدد خودرو بوده که نمی‌تواند هشدار لازم به راننده برای خطرات پیش رو را بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا