مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید تیگو 5 اعلام شد (مهر 97)

تیگو 5 از جمله خودروهایی است که در بدو ورود با استقبال خوبی روبرو نشد و بسیاری از مشتریان با وجود تسهیلات متنوع شرکت خودروسازی مدیران خودرو به سمت خریدش نمی‌رفتند که حتی قیمت پایین آن نیز باعث جذابیتش نمی‌شد ولی حالا در کمال تعجب، قیمت بازار این خودرو به بالای 200 میلیون تومان رسیده و حتی عرضه آن نیز توسط فروشنده‌ها کم شده است که همین موضوع باعث افزایش قیمت رسمی آن شد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید خودروی تیگو 5 از این به بعد بایستی با قیمت 198 میلیون تومان تکمیل وجه کرده و بدین ترتیب شاهد افزایش قیمت 70 میلیون تومانی این خودرو در قیمت نمایندگی هستیم که افزایش قیمت حدود 50 درصدی را نشان می‌دهد!

تیگو 5
چری تیگو 5

این افزایش قیمت در مدیران خودرو در حالی است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان متولی بازار خودرو شده و عملا عدم توانایی این سازمان برای مدیریت بازار بهم ریخته خودرو را نشان می‌دهد، چرا که شرکت مدیران خودرو بدون هیچ گونه ضابطه مشخصی اقدام به این افزایش قیمت کرده و عملا مشتریانی که با قیمت‌های بسیار پایین نزدیک به 100 میلیون تومان اقدام به پیش خرید آن نموده‌اند، بایستی با قیمت دوبرابر خودروی خود را تحویل گرفته که قطعا بسیاری از آن‌ها توانایی پرداخت این پول را ندارند!

گفتنی است طبق اعلام مدیران خودرو تمام نمایندگی‌های این شرکت از اول مهرماه ملزم به رعایت قیمت جدید هستند. قیمت بازار تیگو 5 در حال حاضر در مدل فول چیزی در حدود 210 میلیون تومان بوده و زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت دوباره آن وجود دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. البته امیدی نیست که شما این مطالب رو بزارید،،تاریخ۴/۲۶ یه دستگاه تیگو۷با هفت میلیون تومن بیشتر از ده روز قبل،،خریدم،قرار شد 45روزه تحویل بدن،،الان ۶۵روز گذشته هنوز ثبت شاسی هم نکردن،،در صورت اینکه تمام نمایندگی ها دارن نقدی ۲۷۰با انتخاب رنگ و یک روزه تحویل میدن،،چون بازار گرونتره،وتابستون داره تموم میشه،،بجای تعهد دارن تو بازار ازاد میفروشند،،هر وقت هم تماس میگیریم،میگن فوقش دو تومن خسارت میدیم،این قرارداد های ترکمن چایی نیست؟مطلب دوم،،ده روز پیش جهان اریا ،نیسان،تو سایتش یه بند گذاشته بنام درخواست ثبت نام جوک،،یه قرارداد کامله با اطلاعات دقیق و با یک کد ملی،،گفتن ۲۴ساعته جواب میدن،،از اقوام ما حدود سی نفر ثبت نام کردن،که هیچ پیامی تو پانزده روز گرفته نشده،،وقتی پیگیر شدیم،،،معلوم شده،چون این شرکت از تخلف های دلاری بوده،وماشینها تو گمرک مانده،،اینها با این بهانه دارن،اطلاعات مشتری های سوری اما دقیق رو به گمرک میدن،که اینها به این اشخاص فروخته شده و باید تحویل بشه،واز این ترفند برای فشار به وزارت صمد میارن،،وقرار داد مشتری های واقعی رو به این بهانه دارن فسخ میکنن،،واین اسامی رو جای اونا معرفی میکنن،،بعد از بیرون امدن،تمام اینها با قیمت بالا در بازار فروخته میشه،،خواهش پیگیری کنید،تا این مارها نتوانند باز سر مردم کلاه بزارن،،اگه میخواستن واقعا فروش کنند،مثل همه فروش عمومی میزاشتن،،چرا اینطور که معلوم نیست چه کسی میخره،،

    1. با سلام
      نه تنها کامنت رو تایید می کنیم و بلکه میگیم اگر مستنداتی دارید بفرستید تا به صورت یک خبر کار بشه و پیگیری بشه به صورت کلی این وضعیت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا