مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش جدید مدیران خودرو (ویژه مهر 97)

شرکت مدیران خودرو جزو اندک شرکت‌هایی است که در این وضعیت فعلی صنعت خودروی کشور اقدام به برقراری طرح‌های فروش مختلف کرده که البته به دلیل عدم استقبال مناسب از سوی مشتریان بوده و متقاضیانی که به محصولات با کیفیت دیگر شرکت‌ها دسترسی ندارند، بهترین راه حفظ ارزش پول را در خرید محصولات چینی این شرکت دانسته‌اند که همین موضوع باعث شده تا طرح فروش عجیبی را از سوی این شرکت شاهد باشیم.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات ام‌وی‌ام و چری خبر داد که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ تعیین شده و مدت زمان مورد نظر برای تحویل خودرو اقدام به ثبت سفارش نمایند.

نکته جالب در مورد این پیش فروش قیمت غیرقطعی خودروهاست که با وجود افزایش قیمت‌های اخیر در اکثر محصولات این شرکت چیزی در حدود 40 درصد با قیمت فعلی تفاوت داشته و با روند فعلی به نظر می‌رسد چیزی در حدود دوبرابر پرداختی فعلی باید در زمان تحویل خودرو به حساب شرکت واریز شود!

این شرایط فروش در حال حاضر آغاز شده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای خودروها به اتمام برسد ادامه خواهد داشت. همچنین قیمت خودروها غیرقطعی بوده و قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه مشخص می‌شود که مشتری می‌بایست مابه‌التفاوت را به حساب شرکت واریز نماید.

پیش فروش نقدی New mvm 315H Sport Excellent

پیش پرداخت لازم برای این خودرو 53 میلیون تومان تعیین شده است. سود مشارکت در این طرح 13 درصد بوده و جریمه تاخیر 6 درصد قید شده است. موعد تحویل خودرو نیز 90 روزه عنوان شده است. گفتنی است در طرح قبلی این شرکت شاهد تنوع بیشتری بودیم که همان نیز حذف شده است!

پیش فروش نقدی X22

این خودرو در 4 مدل مختلف عرضه شده و پیش پرداخت لازم نیز از 65 تا 77 میلیون تومان بسته به نوع و مدل خودرو تعیین شده است. سود مشارکت نیز بر همین اساس 13 درصد قید شده است و جریمه تاخیر 6 درصد عنوان شده است. زمان تحویل خودروها نیز 90 روزه قید شده است.

پیش فروش نقدی X33

این خودرو با مدل اسپورت به مشتریان عرضه می‌شود و پیش پرداخت لازم نیز 89 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است. سود مشارکت نیز 13 درصد تعیین شده است. زمان تحویل خودرو نیز 90 روزه بوده و خبری از تنوع مدل‌های پرداخت قبلی نیز نیست!

پیش فروش نقدی آریزو 5 توربو

اولین خودرو از محصولات این شرکت با برند چری با پیش پرداخت 109 میلیون تومان قابل سفارش خواهد بود. سود مشارکت نیز 13 درصد قید شده و جریمه تاخیر نیز 6 درصد است. تحویل خودروها نیز به ترتیب ثبت نام 90 روزه خواهد بود.

پیش فروش نقدی تیگو 5 سال 1397

آخرین محصول ارائه شده در این طرح فروش مدیران خودرو مربوط به پرطرفدارترین محصول شرکت است که با مدل 1397 به مشتریان عرضه خواهد شد. تیگو 5 در دو مدل و با پیش پرداخت های 132 تا 139 میلیون تومان قابل سفارش بوده و سود مشارکت نیز همانند موارد قبلی 13 درصد است. زمان تحویل نیز طبق خودروهای دیگر 90 روز است.

نکات و شرایط پیش فروش:

1- تمامی خودروها با مدل 97 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

2- قیمت خودروها طبق قیمت روز کارخانه خواهد بود.

3- تحویل خودروها طبق اولویت ثبت نامی مشتریان خواهد بود.

4- در این طرح فروش هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خودرو خواهد بود.

5- منظور از جریمه تاخیر 6 درصدی نیز نرخی است که به سود مشارکت افزوده می‌شود.

6- نکته عجیب اینکه همانند طرح فروش سایپا عملا مشتری با پرداخت پول صاحب سود اندک و تضمین خرید خودرو می‌شود و مشخص نیست با چه قیمتی و چه شرایطی به او تحویل داده شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا چرا ما اینقدر بی عذره ایم که خودرو سازای چینم میان شرط می زارن،بخوای همینه نخوای همینه،واقعا حیف خون شهدا حیف.اندازه کشور آذربایجان هم نیستیم که براخریدن خودرو،شرط برا خودرو ساز میزاره،اگه مردم (کشور م) پسندید میتونی ادامه بدی اونم به شرط ها وشروطها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا