مکمل بنزین
خبرداخلی

ساعات طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم 97 +جزئیات کامل

طرح ترافیک و زوج و فرد که در سال جاری وارد نوع جدیدی از فعالیت شده است به مشکل بزرگی برای بسیاری از تهرانی‌ها تبدیل شده و در حالیکه سالیان سال مردم تهران با ساعات و قوانین قبلی در حال فعالیت بودند به یک‌باره تغییر کرده و عملا سردرگمی‌های زیادی را برای ایشان ایجاد نموده است که در ادامه به جزئیات بیشتری از این طرح در نیمه دوم سال 97 اشاره می‌کنیم.

به گزارش چرخان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خبری اعلام کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد به همان منوالی که در نیمه اول سال 97 اجرایی میشده است اجرا شده و تغییر خاصی در آن ایجاد نخواهد داشت. البته گفتنی است که وضعیت ترافیک اوایل مهر جزو مصیبت‌هایی است که بسیاری از تهرانی‌ها با آن مواجه می‌شوند و عملا حتی بسیاری از آنها را نسبت به حضور در این شهر مردد می‌کند.

طرح ترافیک و زوج و فردطبق اعلام رئیس پلیس کلانشهر تهران، ترافیک تهران در ابتدای مهر چیزی در حدود 30 درصد افزایش پیدا می‌کند که در وضعیت ترافیکی تهران این موضوع یک اتفاق بسیار عجیب است. طبق آمار رسمی ترافیک شهر تهران در روزهای آغازین، حدود 20 میلیون سفر در تهران انجام می‌شود که قبل از این ماه در حدود 15 میلیون سفر بوده است.

«علی پیر حسینلو» مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال 97 گفت: با تغییر در ساعات رسمی کشور و جابجایی آن تغییری در طرح ترافیک و زوج و فرد ایجاد نمی‌کند. گفتنی است که طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 6 و نیم صبح آغاز شده و در ساعت 19 عصر به پایان می‌رسد. همچنین طبق فعالیت این طرح در نیمه اول سال، طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه اجرایی نخواهد شد.

طرح ترافیک و زوج و فردمنطقه اجرایی طرح ترافیک: از سمت شمال به خیابان مطهری، از سمت جنوب به خیابان شوش، از سمت غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان شریعتی و هفده شهریور

منطقه اجرایی طرح زوج و فرد: از ضلع شرقی به بزرگراه امام علی (ع)، از ضلع جنوبی به بزرگراه بعثت، از ضلع غربی به بزرگراه نواب و چمران و از ضلع شمالی به بزرگراه همت

مجوز ورود به این محدوده‌ها از طریق سایت تهران من قابل خریداری بوده و مردم تهران می‌توانند با توجه به تسهیلات مختلف در نظر گرفته شده اقدام به خرید نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آقا من ی سوال دارم آیا تو دولت محترم طرحی هم هست که به جز خالی کردن جیب مردم به چیز دیگه ای فکر شده باشه یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا