مکمل بنزین
خبرداخلی

تحويل بيش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو توسط سایپا در 6 ماه ابتدایی سال

به گزارش سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا از ابتداي سال جاري تاكنون بر اساس برنامه ريزي توليد خود توانسته روند توليد را با وجود مشكلات متعدد ادامه دهد و بر همين اساس تاكنون بيش از 27 هزار دستگاه از محصولات رنو را به مشتريان تحويل داده است.

بر اساس اين گزارش در شش ماه ابتدايي سال تعداد 27 هزار و 473 دستگاه از محصولات تندر، تندرپارس، ساندرو و ساندرواستپ وي توليد و به مشتريان تحويل شده است.

همچنین تا پايان شهريور ماه سال جاري محصولات تندر و پارس تندر، تعداد 13 هزار و 731 دستگاه، ساندرو، 4 هزار و 959 دستگاه و ساندرو استپ وي، 8 هزار و 783 دستگاه توليد و تحويل مشتريان شده است.

همچنين در شهريور ماه تعداد 670 دستگاه از گروه خانواده رنو تحويل مشتريان شده كه تندر و پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وي به ترتيب 236، 172 و 262 دستگاه بوده است.

گفتني است با توجه تعليق فعاليت هاي رنو فرانسه و مشكلات ارزي ايجاد شده، گروه خودروسازي سايپا در تلاش است تا با ادامه مذاكره با شريك تجاري خود، شرايط تامين قطعه و بهبود روند توليد محصولات گروه رنو را در جهت تامين خواست مشتريان افزايش دهد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا