مکمل بنزین
خبرداخلی

خرید و فروش کد ملی برای خرید خودرو از ایران‌خودرو!

شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو از هفته گذشته آغاز شده و هنوز ادامه دارد و بسیاری از افراد به امید ثبت یک سفارش و سود چند میلیون تومانی در یک روز به دنبال خرید خودرو از این شرایط هستند ولی یکی از مسائل جدید پیش آمده در شرایط فروش فعلی این شرکت، خرید و فروش کد ملی برای ثبت سفارش در این طرح فروش است که یقینا برای اولین بار طی تاریخ گروه خودروسازی ایران‌خودرو رخ می‌دهد!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که به تازگی 53 هزار دستگاه خودرو از محصولاتش را طی مدت 3 تا 12 ماهه به فروش می‌رساند شرایطی را برای مشتریان گذاشته که عملا کار دلالان را برای ثبت چندین سفارش سخت کرده که طبیعتا باعث خلاقیت‌هایی از سوی آنان شده که تجربه این کار در بازار خودرو کشورمان بسیار اندک است.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودروطبق شرایط اعلامی توسط ایران‌خودرو مشتریان این شرکت به ترتیب زیر قادر به ثبت سفارش خواهند بود:

“بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری یعنی 3 مهر ماه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری 4 مهر ماه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری 5 مهر ماه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز شنبه 7 مهر ماه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه 8 مهر ماه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده 9 مهر ماه می‌توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.”

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید کد ملی افراد شرط اصلی زمان ثبت نام آنان است که از سوی دیگر شرایط دیگر مانند عدم مالک بودن خودرو در زمان ثبت نام است که در غیر این‌صورت در زمان تحویل خودرو وجه پرداختی مسترد خواهد شد.

ایران‌خودرو قیمت محصولات ایران‌خودرو طرح فروش ایران‌خودرویکی دیگر از شروط نیز داشتن گواهینامه و عدم خرید خودرو در 18 ماهه گذشته از محصولات ایران‌خودرو است که وقتی در کنار عدم خرید خودرو در طرح فروش سایپا بگذاریم به یک شرط بسیار سخت می‌رسیم که عملا منتج به ایجاد بازاری برای خرید و فروش کد ملی سفید می‌شود!

بسیاری از افراد در دیوار و شیپور اقدام به ثبت آگهی‌هایی کرده‌اند که کد ملیشان را برای حضور در طرح فروش ایران‌خودرو به فروش می‌رسانند که با توجه به سود کلان این طرح‌های فروش قیمتی در حدود 3 میلیون تومان برای هر کد ملی قابل مشاهده است!

طرح فروش ایران‌خودرو خرید خودرواین خرید و فروش‌ها که بعضا سودهای 10 تا 30 میلیون تومانی برای دلالان و مردم دارد به سمت و سویی کشیده می‌شود که حتی قیمت‌های بالاتر نیز در آگهی‌های موجود دیده می‌شود. نکته دیگر اینکه مشخص نیست خریداران این کدهای ملی به چه نحوی مراتب حقوقی معامله را رعایت می‌کنند و احتمالا از سو استفاده‌های بعدی صاحب کد ملی جلوگیری می‌کنند که قطعا نیازمند حضور بیش از پیش نهادهای نظارتی به این موضوع است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا