مکمل بنزین
خبرداخلی

لیست نمایندگی شرکت ايکاپ برای پژو 2008 ،پژو 508 و پژو 301 (بروزرسانی:مهر 97)

پژو 2008 ،پژو 508 و پژو 301 سه محصول از شرکت ایکاپ هستند که شاید پرحاشیه‌ترین محصولات پسابرجامی صنعت خودروسازی کشور نامیده شدند و در حالیکه به نظر می‌رسید این سه خودرو آغاز همکاری طولانی مدت شرکت پژو فرانسه با ایران باشد در همین‌جا همه چیز به پایان رسید و با خروج آمریکا از برجام تمام برنامه‌های ایران‌خودرو با حضور شرکت ایکاپ با خودروساز فرانسوی به خط پایان رسید.

به گزارش چرخان، شرکت ایکاپ که شرکت مشترک گروه خودروسازی ایران‌خودرو و پژو فرانسه بود با همه حواشی موجود در مورد محصولاتش توانست پروژه پژو 2008 ،پژو 508 و پژو 301 را عملیاتی کرده و علیرغم تمام بدعهدی‌های صورت گرفته از سوی پژو به نظر می‌رسید که این شرکت محصولات بروز پژو را نیز به سبد تولیداتش اضافه کند و حتی خبرهایی مبنی بر اضافه شدن خط تولیدهای جدید برای آن به گوش می‌رسید که همگی با توقف برجام از سوی آمریکا نقش بر آب شد.

شرکت ایکاپحالا این شرکت که مشکل تحویل پژو 2008 روبرو شده و بسیاری از پیش فروش‌های انجام شده با مشکل سررسید گذشته روبرو شدند و حتی شکایاتی از سوی مشتریان به وزارت صنعت و معدن و همچنین دادگاه‌های مختلف انجام شده ولی به نظر می‌رسد که با تمهیدات صورت گرفته برای واردات قطعات لازم برای تولید خودروهای متعهد شده به زودی شاهد تحویل خودروهای این گروه خودروسازی باشیم.

این شرکت در اطلاعیه‌ای از نمایندگی‌های معتبر خود رونمایی کرده و لیست قدیمی موجود در رسانه‌ها را بروز کرد که مراحل مختلفی از جمله ارزيابي اولیه، مراحلي از قبیل استانداردسازی، ارتقا، آموزش، تجھیز و … برای آنها صورت گرفته و پس از احراز شرایط به مشتریان ارائه خدمات می‌کنند.

شرکت ایکاپنمایندگی‌هایی که در ادامه به نام و مشخصات آن اشاره می‌کنیم لیست نمایندگان منتخب ایکاپ هستند که مشتریان می‌توانند برای سرویس دهی و دریافت خدمات برای خودروهای مذکور به این مراکز مراجعه کنند. نمایندگی ایکاپ در سه سطح آماده عرضه خدمات هستند:

نمایندگی سطح 1 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح 2 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام خدمات سرویس سریع
نمایندگی سطح 3 :

فقط ثبت نام خودرو

پژو 301مشتریان باید توجه کنند که نمایندگی‌های مذکور در سطوح ذکر شده مجاز به سرویس دهی هستند و درخواست خدمت خارج از سطح عملیاتی آن و همچنین ادعای عرضه خدمات از سوی نماینده خارج از حیطه وظایف او قطعا پذیرفتنی نبوده و تمام عواقب مربوط به این گونه اقدامات خارج از قوانین بر عهده مشتری خواهد بود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا