Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

افزایش قیمت رسمی ساندرو توسط پارس خودرو و نقره داغ مشتریان! (مهر 97)

شرکت خودروسازی پارس خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود از قیمت‌های جدید محصولات خانواده ساندرو خود خبر داد که عملا افزایش قیمت بسیار بالایی را شاهد بوده و در حالی که گفته می‌شد قیمت محصولات این شرکت نهایتا چیزی در حدود 10 درصد بالا خواهند رفت ولی حالا شاهد افزایش قیمت بیشتری هستیم که حتی مشتریان خردادماه این شرکت را نیز متضرر خواهد کرد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو که از زیر مجموعه‌های شرکت سایپا محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریانی که به صورت پیش فروش از این شرکت خرید کرده‌اند و تابحال دعوتنامه‌ای برای آنان صادر نشده است بایستی با قیمت‌های جدید تسویه حساب کرده و بدین ترتیب تمامی حساب و کتاب‌های این دسته از مشتریان نقش بر آب می‌شود!

ساندرو پارس خودرواین اطلاعیه در حالیست که مسئولین این شرکت در هفته گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شده بودند که تمامی مشتریانی که دارای حواله‌های خردادماه هستند با قیمت‌های فعلی شرکت فراخوان خواهند شد و مشکلی برای تحویل خودروها وجود ندارد ولی با تحویل سری اول ثبت نامی‌های پارس خودرو برای خردادماه، سری‌های بعدی این شرکت به نظر می‌رسد که بایستی با قیمت‌های جدید تسویه حساب کرده و افزایش قیمت حدود 20 میلیون تومانی را متحمل شوند.

در اطلاعیه این شرکت آمده است که تصمیم گیری اخیر این شرکت بر اساس جلسه بین مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و مدیران وزارت صنعت بوده و ریز قیمت‌های اعلامی مصوبه‌ایست که به تایید مقام‌های مربوطه رسیده است.

محصولات رنو تامین قطعات رنوقیمت جدید ساندرو پارس خودرو

ساندرو دنده‌ای که قبل از این با قیمت 48 میلیون و 956 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شد در حال حاضر به 66 میلیون و 670 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

ساندرو اتوماتیک که قبل از این با قیمت 54 میلیون و 640 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شد در حال حاضر به 81 میلیون و 650 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

استپ وی دنده‌ای که قبل از این با قیمت 53 میلیون و 870 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شد در حال حاضر به 71 میلیون و 670 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

استپ وی اتوماتیک که قبل از این با قیمت 61 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شد در حال حاضر به 87 میلیون و 650 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

ساندرونکات مهم:

1- تمام خریدارانی که دارای دعوتنامه تکمیل وجه هستند با قیمت‌های قبلی کارخانه تسویه حساب می‌کنند و این اطلاعیه برای آنان نیست.

2- تمام مشتریانی که برای ایشان دعوتنامه صادر نشده در صورت صدور دعوتنامه با این بخشنامه تکمیل وجه خواهند کرد.

3- قیمت‌های فوق از تاریخ یکم آبان قابل اجراست. طبیعتا دعوتنامه‌های صادره در روزهای باقی مانده مهر با قیمت قبلی خواهد بود.

4- این تغییر قیمت برای مشتریان دارای حواله‌های تاریخ گذشته به دلیل پیش بینی در متن قرارداد قانونی است.

3 دیدگاه
  1. جاوید می گوید

    خدا لعنتشون کنه من دی ماه پارسال ثبت نام کردم اون موقع مدل صفرش ۶۰ تومن بود و قیمت کارخانه ۵۵ گفتم اگه ثبت نام کنم نهایتا ۵۳ برام میوفته ولی باید ۷ ماه بصبرم با این حساب اگه بدن باید ۱۴ ماه بصبرم با قیمت ۸۰ میلیون من نه پول میگیرم نه ماشین این همه دزدیدن اینم روش

  2. علی می گوید

    سلام
    مگه این خبر تکذیب نشده ؟

  3. Kasra می گوید

    شایعه بود دو ساعته تکذیب شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.