مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا پریوس 2019 در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی می‌شود

چندین ماه دیگر نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس درب‌هایش را بر روی بازدیدکنندگان باز می‌کند. از این رو شرکت‌های خودروسازی خبرهای جدیدی برای انتشار محصولات تازه خود منتشر می‌کنند. به تازگی نیز تویوتا تیزر جدیدی از تویوتا پریوس 2019 را منتشر کرده است.

قرار است این خودرو در 28 نوامبر با سیستم تمام چرخ محور در ایالات متحده آمریکا رونمایی می‌شود. البته هنوز این خبر تایید نشده است ولی این کمپانی اشاره کرده که احتمال دارد برای این خودرو نسخه هیبریدی را نیز در نظر بگیرد.

خبر استفاده از سیستم توزیع انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها زیاد عجیب و غریب برای این کمپانی ژاپنی نیست و حتی احتمال دارد نسخه برقی چهار چرخ آن هم رونمایی شود. برای نسخه هیبریدی پیشرانه برقی برای قدرت بخشیدن به تویوتا پریوس 2019 در محور عقب چرخ‌ها پیشرانه برقی را نصب خواهد کرد.

سیستم انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده و با قیمت حدودی 1706 دلار به فروش خواهد رسید. با این وجود نسخه پلاگین هیبریدی سوخت کمتری (2.6 لیتر در هر 100 کیلومتر) را نسبت به نسخه استاندارد (2.9 لیتر در هر 100 کیلومتر) با توجه به ویژگیهای منتشر شده می‌سوزاند. با نگاه به این تیزرهای منتشر شده نمی‌توانیم اعلام کنیم که این مدل فیس‌لیفتی طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت.

تویوتا پریوس 2019 می‌تواند سپر جلوی زیبا به همراه چراغ‌های بازبینی شده داشته باشد. از عقب خودرو نیز می‌توان اعلام کرد که سپر صندوق عقب جدید هست و طراحی چراغ‌های عقبی دوباره طراحی شده است ولی در این تیزرها ایده‌ای برای ویژگی‌های این خودرو منتشر نشده است. بنابراین برای خبرهای بیشتر از تویوتا پریوس 2019 همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا