مکمل بنزین
تماشاخانه

معرفی شاسی‌بلند فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019 (ویدئوی اختصاصی)

شاسی‌بلند فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019 یکی از کوچکترین شاسی‌بلندهای تولیدی این خودروساز آلمانی است که پلتفرم یکسانی با فولکس‌واگن پولو دارد. این خودروی جدید قرار است تا چند ماه دیگر وارد بازار کشورهای مختلف دنیا بشود.اگر به ظاهر این خودرو نگاهی بیندازید چرخ‌های 17 اینچی با رینگ‌های منحصر به فرد الماسی شکل را می‌بینید. در عقب خودرو چراغ‌های ترمز از LED با استاندارد به صورت کشیده بالای سپر را گرفته است.به علاوه قرار است مدل 2019 در 12 رنگ متفاوت به بازار ارائه شود. البته مدل اسپرت‌تر و پیشرفته‌تر با مدل‌های R-Line که چرخ‌های بزرگتر و تجهیزات ایمنی بیشتر و امکانات اضافی درون کابین به بازار می‌آید.

از تجهیزات داخل کابین صفحه نمایش 6.5 اینچی برای ردیاب ماهواره‌ای به عنوان نسخه استاندارد و 8.0 اینچی برای نسخه پیشرفته‌تر، سیستم سرگرمی و اطلاعات، فرمان تمام چرم با دکمه‌های کاربردی، 8 اسپیکر Beats استریو 700 واتی یا ساب ووفر و …. هستند. در داخل این شاسی‌بلند به راحتی 5 سرنشین جای می‌گیرند و در صندوق عقب این خودرو مابین 385 الی 455 لیتر جای دارد که بسیار بزرگتر از فولکس‌واگن گلف هست.

فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019 تجهیزات ایمنی مانند سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، رانندگی کمکی در لاین مخصوص، سیستم تشخیص نقاط کور، کنترل کروز تطابقی، سیستم پارک اتوماتیک خودرو و … را دارد. همچنین این شاسی‌بلند مجهز به پیشرانه 1.0 لیتری بنزینی با قدرت خروجی 95 اسب بخار یا قدرتمندتر 115 اسب بخار متصل به جعبه دنده 5 سرعته دستی است که تنها در 11.5 ثانیه و نسخه قدرتمند 9.9 ثانیه می‌تواند شتاب خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

این خودرو در بازار جهانی حدود 17 هزار پوند قیمت خواهد داشت و رقبایی مانند کیا استونیک، سیتروئن C4 کاکتوس و سئات آرونا را خواهد داشت. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019 بیشتر آشنا شوید.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا