مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت قیمت جدید خودروهای داخلی مشخص شد

قیمت جدید خودروهای داخلی که یک‌ماهی است خبرهای مربوط به آن به یکی از اخبار داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده حالا به لحظات حساس خود رسیده و به نظر می‌رسد که فشار خودروسازان و جلسات پی در پی دولت و مجلسی‌ها جواب داده و به زودی و در طی 3 الی 4 روز آینده به صورت رسمی تعیین تکلیف خواهد شد که شایعات از افزایش قیمت تا 60 درصد محصولات داخلی حکایت دارند!

به گزارش چرخان، افزایش قیمت خودروهای داخلی یکی از اخباری است که در دو هفته گذشته خبر ساز شد و حتی بعضی از رسانه‌ها از افزایش قیمت 100 درصدی بعضی از محصولات گفتند که همگی توسط مسئولین وزارت صنعت و خودروسازان تکذیب گردید ولی همه این خبرها گویا به این دلیل منتشر شد تا افزایش قیمت 50 درصدی به یک اتفاق خوب در بین مردم بدل گردد!

آزادسازی قیمت خودرو قیمت جدید خودروهای داخلیدر همین رابطه محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت قیمت جدید خودروهای داخلی گفت: قیمت جدید خودروهای داخلی تا 26 و 27 آبان ماه و با در نظر گرفتن تمام شرایط از جمله هزینه تمام شده خودروها برای خودروسازان داخلی و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان اعلام خواهد شد که سعی کردیم همه جوانب لازم را مراعات کنیم تا طرفین این بازار رضایت داشته باشند.

وی در ادامه افزود: قبل از این وزیر صمت در رابطه با قیمت گذاری خودرو توضیحاتی را ارایه کرده بود که طبق گفته ایشان قیمت گذاری جدید خودروهای داخلی بر عهده یک شوراست که روزهای شنبه و یکشنبه نظر نهایی آنها اعلام خواهد شد.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به جزئیات تصمیم گیری جدید وزارت صنعت برای قیمت جدید خودروهای داخلی گفت: ما از خودروسازان ریز تمام هزینه‌های تولیدشان را دریافت کردیم و آنها به صورت کامل جزئیات مربوط به هزینه تمام شده را ارسال کرده‌اند که انتظار دارند طبق لیست هزینه‌های ارسالی نسبت به قیمت گذاری محصولات اقدام کنیم تا از زیان خارج شوند.

خرید و فروش خودرومحسن صالحی‌نیا در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت قیمت‌های پیشنهادی خودروسازان گفت: قیمت ارسالی آنها بر اساس نوع خودرو متغیر بوده و هزینه تمام شده اعلامی نسبت به هر خودرو متفاوت است. دولت برای تعیین قیمت جدید خودروهای داخلی زمان لازم داشت و طبیعتا تصمیم گیری‌های این چنینی نیازمند زمان هستند. ما باید در قیمت گذاری حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را در نظر بگیریم تا هیچ کدام از طرفین متحمل ضرر نشوند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا