مکمل بنزین
خبرداخلی

نسخه جدید چری X55 به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود +عکس

چری X55 یکی از خودرهای جدیدی است که با توجه به فعالیت‌های اخیر مدیران خودرو برای عرضه محصولات جدید این شرکت چینی وارد کشورمان خواهد شد که با فیس لیفت اختصاصی برای کشورمان همراه خواهد بود ولی به تازگی شرکت چری از جدیدترین نسخه این خودرو رونمایی کرده است که به نظر می‌رسد با توجه به سابقه‌ای که از مدیران خودرو برای عرضه محصولات جدید چری در ایران سراغ داریم، باید شاهد عرضه و رونمایی از آن در بازار کشورمان باشیم.

به گزارش چرخان، تیگو 4 یا چری X55 یکی از محصولاتی است که مابین خودروهای ایکس 22 و ایکس 33 قرار گرفته و با توجه به مشخصاتی که از آن سراغ داریم به نظر می‌رسد با استقبال خوبی در بازارهای مختلف روبرو شود ولی این خودرو که گفته میشد با فیس لیفت اختصاصی برای بازار کشورمان عرضه خواهد در حال حاضر توسط شرکت چری با یک فیس لیفت نو معرفی شده است.

به تازگی شرکت چری با حضور کارشناسان و متخصصین صنعت خودروسازی دنیا اقدام به رونمایی از نسخه جدید این خودرو کرد که واکنش‌های خوبی نسبت به آن را شاهد بودند. چری معتقد است که این خودرو بر اساس الگوی LIFE IN MOTION  طراحی شده و در راستای سبک زندگی هوشمند قدم بر می‌دارد.

چری تیگو4 یا ام وی ام X55 محصولی است که به نظر می‌رسد با توجه به موفقیت نسبی نسخه‌های دیگر این خودرو وارد کشورمان خواهد شد و کیفیت به مراتب بهتر آن نسبت به دیگر محصولات مدیران خودرو نوید بخش بهبود کیفیت تولیدات این شرکت است که با توجه به عدم حضور خودروهای معتبر بین المللی، مشتریان را برای خرید بین خودروهای چینی با گزینه‌های جذاب تری روبرو می نماید.

از دیگر موارد قابل ذکر در مورد چری تیگو4 یا ام وی ام X55 استفاده از سقف پانوراما برای این خودرو است که لاکچری بودن را به مالک این خودرو منتقل کرده و جذابیت مضاعف برای خرید این خودرو به همراه دارد. از دیگر نکات جذاب این خودرو طراحی داخلی آن است که به شدت نشان از بلوغ طراحی چری داشته و برخلاف شلوغ کاری‌های قبلی چری در مورد طراحی داشبورد و سایر المان‌های داخلی می‌توان به به تلاش این کمپانی برای نزدیک شدن به استانداردهای خودروسازان معتبر پی برد.

نسخه ویژه ایران چری X55 در پارکینگ مدیران خودرو مشاهده شده است و در حال پیمودن تست‌های اولیه است که به زودی و تا پایان سال به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. پیرامون قیمت این خودرو نیز گمانه زنی‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به نرخ ارز و وضعیت تولید خودرو در شرکت مدیران خودرو باید شاهد قیمت حدود 200 میلیون تومان برای آن باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا