مکمل بنزین
خبرداخلی

نظر فعالان و کارشناسان خودرو پیرامون خرید خودرو چیست؟

خرید خودرو برای بسیاری از افراد در حال حاضر به یک مشکل و ابهام بزرگ تبدیل شده است چرا که قیمت خودرو از یک در بازار آزاد بسیار بالا رفته و عملا قدرت خرید آنها را کاهش داده است و از سوی دیگر قیمت کارخانه‌ای محصولات داخلی نیز عملا چیزی نیست که بتوان از آنها برای معاملات استفاده کرد! همچنین شایعات پیرامون قیمت رسمی خودروهای داخلی نیز بر این ابهام و سردرگمی افزوده است!

به گزارش چرخان، بسیاری از کارشناسان خودرو که این روزها منتظر تصمیم گیری نهایی وزارت صنعت پیرامون قیمت خودرو هستند نظرات جالب توجهی پیرامون معاملات بازار دارند. مردم که در حال حاضر به دلیل شایعات و اخبار متفاوت از بازار مستاصل مانده‌اند و به نظر می‌رسد که هنوز تکلیف خود را پیرامون معاملات نمی‌دانند، معمولا سوالات زیادی از کارشناسان دارند که مهم‌ترین و پرتکرارترین سوال در این زمینه شاید یک سوال بزرگ است و آن هم اینکه آیا الان وقت خرید خودرو هست؟

خودروهای داخلی گرانی خودرو تحویل خودروهای پیش فروش شده بی کیفیت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای سال 97 خودروهای داخلی خودروسازان خودرو معاینه فنی خودروهای تولید داخل قیمت خودروهای داخلی قیمت رسمی پرایدبرای پاسخ به این سوال باید موارد زیادی را در نظر گرفت که از جمله آن نوساناتی است که در بازار ارز رخ می‌دهد و این موضوع قطعا برای خودروهای خارجی بسیار مهم بوده و در صورتی که قصد خرید خودروی خارجی دارید باید بدانید که خرید خودرو در زمان فعلی از ریسک بالایی برخوردار است ولی خرید با قیمت مناسب در کف قیمت ارز که این روزها به وضوح قابل مشاهده است اتفاقی است که شاید ضرری در پی نخواهد داشت.

حتی بعضا دیده شده که بعضی از خودروها با حباب منفی فروخته می‌شوند و این یعنی حتی شما جلوتر از بازار خواهید بود و قیمت بسیار مناسبی را دریافت کرده‌اید. اما این موضوع در مورد قیمت خودروهای داخلی به گونه دیگری است تا جاییکه کارشناسان معتقدند که به دلیل بلاتکلیفی بازار خودروهای داخلی بایستی از خرید خودرو اجتناب کرد چرا که با تصمیم گیری نهایی وزارت صنعت پیرامون قیمت خودرو به نظر می‌رسد که شاهد ثبات بازار خواهیم بود.

بازار خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو شرایط فروش ایران‌خودرو قیمت جدید خودرواز سوی دیگر نوسانات قیمت خودروهای داخلی همراه با نرخ ارز، یک امر اشتباهی است که معمول شده چرا که طبیعتا نرخ ارزی که به خودروهای تولید داخل تخصیص داده می‌شود همان چیزی است که در بازار ثانویه وجود دارد و اگر مشتری با قیمت بازار آزاد و در نوسانات شدید اقدام به خرید نماید متضرر خواهد شد. قعتا خرید خودرو در زمان فعلی بزرگترین اشتباهی است که از سوی مشتریان رخ می‌دهد و اگر موضوع اضطراری برای خودرو وجود ندارد و عجله‌ای برای خرید ندارید قطعا صبر دو سه ماهه برای خرید خودرو می‌تواند گزینه‌های بسیار بهتری را پیش روی شما قرار دهد.

در همین راستا رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو این موضوع را تایید کرد و گفت که در صورت عدم هجوم مردم برای خرید خودرو و ادامه‌دار بودن وضعیت فعلی می‌توان بازار را به سمت ثبات پیش برد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا