مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌هاخبر

قیمت جدید H30 Cross توسط ایران خودرو اعلام شد

قیمت اچ سی کراس ایران خودرو این روزها پس از قیمت گذاری عجیب نسخه سدان خود یعنی S30 در شرایط عجیبی به سر می‌برد. این محصول که ابتدا با قیمت 46 میلیونی تومانی خود توانست لقب ارزانترین خودروی اتوماتیک بازار را از آن خود کند، پس از آشفتگی بازار ارز و سپس عدم عرضه خودرو توسط ایران خودرو قیمتش همانند سایر خودروهای داخلی و خارجی افزایش یافت و تقریبا به قیمت 85 میلیون تومان نیز رسید.

دانگ فنگ H30Cross اتوماتیک اچ‌سی کراس

پس از قیمت گذاری عجیب ایران خودرو بر روی نسخه سدان این هاچبک چینی، آنهم با عدد عجیب 141 میلیون تومان، قیمت نسخه صفر این محصول چند روزی در سایت های خرید و فروش تا مرز 110 میلیون هم بالا رفت، اما با توجه به عدم استقبال مشتریان قیمت متعادل شده و به نزدیک 90 میلیون تومان بازگشت.

حال با توجه به اخبار رسیده و تبعیت از قانون قیمت خودروهای صفر با احتساب 5 درصد کمتر از بازار آزاد، به نظر می رسد که ایران خودرو قیمت جدید این خودروی چینی خوش فروش خود را برای دی ماه 97 به میزان 25 میلیون افزایش قیمت داده و آنرا با قیمت نهایی 75 میلیون تومان پیش فروش خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که پیشفروش جدید ایران خودرو با قیمت های جدید محصولاتش چه زمانی انجام خواهد شد. البته وزیر صمت نیز اعلام کرده است که اوایل هفته آینده قیمت جدید خودروهای تولید داخل اعلام خواهد شد!

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام.واقعا نمیدونم توسر این آقایون صنعایع خودرو به جای مغز چی هستشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا