Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت جدید پژو پارس اتوماتیک توسط ایران‌خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که امروز طی چند بخشنامه مختلف، قیمت جدید محصولات خود را تغییر داد و افزایش قیمت‌هایی را اعمال نمود، در ادامه این تغییرات اقدام به افزایش قیمت پژو پارس اتوماتیک کرد که با توجه به قیمت بازار به نظر می‌رسد که از جذابیت خوبی برای پیش فروش‌های انجام شده باشد و مشتریان را برای تحویل گرفتن خودروهای مذکور تحریک نماید. البته این خودرو قبلا نیز با قیمت‌های بالاتر به صورت فروش فوری عرضه شده بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت جدید پژو پارس اتوماتیک را اعلام کرد که طبق فرمول 5 درصد زیر قیمت هفته گذشته بوده و در حالی که هفته گذشته با قیمت حدودی 83 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده بود، در حال حاضر با قیمت 76 میلیون و 600 هزار به مشتریان عرضه خواهد شد که این موضوع برای دارندگان حواله پیش خرید و همچنین طرح‌های فروش فوری این شرکت برقرار خواهد بود.

گفتنی است که این خودرو همانند خودروهایی مانند هایما، اچ 30 کراس و …. در هفته‌های گذشته به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه شده بود که استقبال خوبی از این موضوع شد. قبل از این قیمت محصولاتی از جمله دناپلاس، پژو 207 دنده‌ای، اچ30 کراس و … نیز مشمول تغییر قیمت شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.