Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تغییرات جدید در قیمت تحویلی پژو 207 صندوقدار توسط ایران‌خودرو!

پژو 207 صندوقدار یکی از خودروهای پرحاشیه گروه خودروسازی ایران‌خودرو است که به نظر می‌رسید جزو خودروهای پرطرفدار و لوکس قابل دسترس برای بسیاری از مردم ایران باشد ولی این‌طور نشد و با اعلام قیمت بسیار بالای این خودرو عملا دسترسی مردم متوسط به این خودرو بسته شد! اولین سری تحویل پژو 207 صندوقدار توسط ایران‌خودرو با تخفیفات ویژه‌ای همراه بود که گویا این شرکت از ارائه این تخفیف پشیمان شده است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط جدید خود را برای خودروی پژو 207 صندوقدار اعلام کرد که نسبت به سری اول دعوتنامه‌های صادر شده توسط این شرکت از تخفیف کمتری برخوردار بوده و گویا این شرکت از تخفیف عرضه شده در سری اول و حواشی زیادی که پیرامون این موضوع پیش آمده پشیمان شده و آن را تعدیل کرد.

این شرکت که قبل از این برای خریداران موعد خردادماه اقدام به عرضه تخفیف 15 میلیون تومانی کرده بود برای مشتریان با موعد تحویل تیرماه این تخفیف را کاهش داد که با توجه به شنیده‌ها از این شرکت به نظر می‌رسد که در ماه‌های بعد این تخفیف به صفر خواهد رسید و سود مشتریان به معاملات بازار محول خواهد شد که باید شرایط آن را در زمان مقرر بررسی کرد.

پژو 207 صندوقدارتخفیف در نظر گرفته شده برای حواله تیرماه 6 میلیون و 250 هزار تومان است که با توجه به قیمت شرکتی 104 میلیون تومان برای این خودرو و سود مشارکت و سود تاخیر در نظر گرفته شده برای آن، پرداختی مشتریان را به به چیزی در حوالی 90 تا 95 میلیون تومان می‌رساند.

گفتنی است که این خودرو در سری اول تحویلی‌ها به قیمت 150 میلیون تومان نیز رسید و البته پس از گذشت چند روز به قیمت‌های پایین‌تر نیز رسید که کماکان سود سرشاری را برای خریداران سری اول که با قیمت حدود 86 میلیون تومان صاحب این خودرو شدند داشت ولی این سود سرشار باعث شد تا ایران‌خودرو از تخفیف ارائه شده در سری اول بازگردد و سود مشتریان را به بازار و معاملات آن حواله کرد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.