مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک توسط ایران‌خودرو مشخص شد!

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالی لیست قیمت محصولاتش را با سرعت کندی بروز می‌کند که عملا مجوز افزایش قیمت بسیاری از محصولاتش را با فرمول قیمت بازار دریافت کرده ولی در دو محصول پژو و سمند این شرکت است که شورای رقابت دخالت خواهد داشت ولی به هر حال این شرکت در اطلاعیه‌ای جدید از قیمت پژو 207 اتوماتیک رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدید از قیمت جدید یکی از محصولات پرفروش خود یعنی پژو 207 اتوماتیک رونمایی کرد که افزایش قیمت حدود 60 درصدی را تجربه کرده است. پژو 207 اتوماتیک که در لیست قیمت قبلی با قیمت 54 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد در حال حاضر با افزایش قیمت 31 میلیون تومانی به قیمت 85 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i اتوماتيک با کيسه هوای راننده و سرنشين و رينگ فولادی و يورو4 که به نظر می‌رسد با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده و با توجه به نبود گزینه‌های معتبر خارجی در حدود قیمت اعلامی  به یکی از محصولات نسبتا پرتیراژ این شرکت تبدیل خواهد شد، با حدود 60 درصد افزایش قیمت نسبت به سایر محصولات این شرکت از افزایش قیمت چندانی برخوردار نبوده است!

گفتنی است این شرکت قبل از این افزایش قیمت حدود 10 محصول دیگر خود را اعلام کرده بود که بیشترین افزایش قیمت را در وانت تندر این شرکت و محصولاتی از قبیل هایما اس 7 شاهد بودیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا