مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

سوبارو از کانسپت هاچ‌بک IMPREZA رونمایی کرد

شاید انتظار داشتید که نسخه بهبود یافته طراحی IMPREZA، یک چهره متفاوت و جدید داشته باشد؛ ولی اگر نگاهی به تاریخچه کمپانی سوبارو بی‌اندازید متوجه می‌شوید که این انتظارات تا حدی بی‌فایده است.

2016-Subaru-Impreza-5-Door-Concept-Chicago-01

سوبارو از طرح مفهومی خود برای خودروی IMPREZA در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی کرد، در حالی که این طرح مفهومی سال گذشته در نمایشگاه توکیو نیز رونمایی شده بود.

تنها تفاوت طرح جدید سوبارو در اندازه‌ها و ابعاد آن با نسخه قبلی است. نسخه جدید، 4400 میلی‌متر طول ، 1880 میلی‌متر عرض و 1440 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 2670 میلی‌متر بوده که کمی کوتاه‌تر از نمونه قبلی است. با تولید IMPREZA سوبارو اولین خودروی خود را بر روی یک پلت‌فرم جهانی عرضه می‌کند و این پلت‌فرم می‌تواند مبنای بسیاری از مدلهای آینده این کمپانی باشد.

مصرف سوخت و میزان انتشار گاز co2 در این خودرو بهبود یافته و سوبارو در حال کار بر روی موتوری اختصاصی برای این خودرو است که قدرت را به صورت افقی و با غیرفعال‌سازی سیلندرها و تزریق مستقیم سوخت به چرخ‌ها منتقل می‌کند. سوبارو IMPREZA در دو مدل سدان و هاچ‌بک عرضه خواهد شد و جایگزین مناسبی برای XV Crosstrek می‌باشد. پیش‌بینی می‌‌شود تا پایان سال 2016 تعداد محدودی از سوبارو IMPREZA عرضه شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا