مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو همچنان بر طبل بی کیفیت فروشی محصولاتش می‌کوبد! + عکس

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها برای محصولاتش صف‌های طولانی کشیده می‌شود و حتی با دو برابر قیمت رسمی آنها نیز مشتریان زیادی برای خرید وجود دارند، در یک اقدامی عجیب از یک ویژگی بسیار عادی محصولش کاست و گویا گرانی‌های این روزهای خودروهای داخلی به مذاق این خودروساز خوش آمده است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در یک اقدامی عجیب دست به حذف یک آپشن ساده از یکی از خودروهای گران قیمت خود کرد که به نظر می‌رسد دلیل این کار صرفا سود جویی عجیبی است که در این شرکت دیده می‌شود.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، طرح فروش فوری پژو پارس TU5 در حالی به مشتریان عرضه شده است که ترمز دیسکی از این خودرو حذف شده و مشتریان بایستی این خودرو را با ترمز کاسه‌ای خریداری کنند که این تنها حذف آپشنی نیست که در این خودرو رخ داده است و حتی رینگ آلومینیومی نیز از این خودرو حذف شده است!

این حذف آپشن‌های ساده در این خودرو در حالی است که این خودروساز خودروی مذکور را با گران‌ترین قیمت ممکن در حال فروش بوده و طبیعتا بایستی این قیمت را با آپشن‌های اضافه‌تر توجیه کرده و نسبت به بازار مزیت بیشتری داشته باشد که گویا اینطور نیست.

 

باید آرام آرام به شعار کیفیت کمتر، قیمت بیشتر از سوی خودرو سازان دولتی عادت کنیم!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا