مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت فعلی و آینده تحویل خودروهای پیش فروش ایران‌خودرو

وزیر صنعت در پاییز امسال اعلام کرد که وضعیت تولیدی خودروسازان بسیار بد بوده و با مذاکرات و کمک‌هایی که این وزارت‌خانه داشته توانسته تولید آنها را افزایش دهد که البته در دی ماه با آزادسازی قیمت‌ها این امکان برای شرکت‌ها فراهم شد ولی روند رو به رشد آنها برای تولید خودرو از بهمن ماه آغاز شد و حالا ایران‌خودرو در خبری از وضعیت تحویل محصولاتش اطلاع داد که در ادامه جزئیات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که دو هفته ایست به صورت مستمر از فروش فوری محصولاتش خبر می‌دهد و توانسته عملکرد بهتری نسبت به سایر خودروسازان داشته باشد و با توجه به گستره محصولات تولیدی این شرکت گفته می‌شود که به زودی محصولات جدیدی نیز به سبد محصولاتش اضافه خواهد شد و وضعیت تولیدی محصولات قبلی این شرکت از نظر تعداد نیز بهتر خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو رنگ خودروها خودروی سواری تولید خودروطبق اعلام روابط عمومی این گروه خودروسازی در این روزها تعداد خودروهای تحویلی این شرکت به طور متوسط به چیزی در حدود 1800 دستگاه خودرو رسیده است و با توجه به روند رو به بهبود این شرکت به نظر می‌رسد که به زودی عدد متوسط تحویلی این شرکت در روز به بالای 2000 دستگاه خودرو خواهد رسید که طبیعتا تاثیرات بهتری را در بازار به همراه خواهد داشت. البته تعداد تحویلی خودروهای این شرکت در حال حاضر نزدیک به 3 هزار دستگاه است که با توجه به کمتر بودن تعداد تحویل‌های این شرکت در هفته‌های قبل، تعداد متوسط کمتر است.

طبق اطلاعاتی که از ایران‌خودرو منتشر شده است به نظر می‌رسد که روند تولیدی این شرکت و همچنین تحویل خودروها در هفته‌های آتی به گونه‌ای خواهد بود که بازار خودرو قطعا شاهد نزول قیمت‌ها بوده و با توجه به هشدارهای وزیر صنعت برای کنترل بازار خودرو از این طریق می‌توان امیدوار بود.

شرایط فروش ایران‌خودرو پژو 207 صندوقدار پیش فروش ایران‌خودروهمچنین گفتنی است که ایران‌خودرو به صورت روزانه 20 درصد از تولیدات خودرو را برای فروش فوری قرار داده و با توجه به اینکه خودروسازان چیزی در حدود 4 هزار میلیارد تومان برای تسویه حساب با قطعه سازان دریافت کرده‌اند و همچنین چیزی در حدود 15 هزار میلیارد تومان به عنوان کمک دریافت نموده‌اند که بتوانند پیش فروش‌های قبلی را پاسخگو باشند که بسیاری از تعهدات این شرکت‌ها مربوط به تابستان و پاییز امسال بوده و طبیعتا مشتریان ناراضی بسیاری در این بین هستند.

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا