مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح امداد نوروز 98 گروه خودروسازی سایپا آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا که چند وقتی است که مشغول فروش فوری محصولاتش بوده و طرح‌های متنوعی را در این زمینه به مشتریانش عرضه کرده است، طی مراسمی آغاز طرح امداد نوروزی 98 خود را اعلام کرد که تصمیمات خوبی برای ارائه خدمات به محصولات سایپا در نظر گرفته شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا طی مراسمی اعلام کرد که خدمات و امداد نوروزی 98 این شرکت از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 16 فروردین ماه 98 ادامه خواهد داشت که خدمات این شرکت برای خودروهای با عمر کمتر از 5 سال رایگان خواهد بود و مشتریان صرفا هزینه قطعات استفاده شده را پرداخت خواهند کرد.

طرح نوروزی این خودروساز در محورهای پرتردد خواهد بود و به گفته مدیرعامل این شرکت میانگین زمان رسیدن امدادگر به مشتری کمتر از یک ساعت خواهد بود که رقم دقیق آن چیزی در حدود 31 دقیقه است که تلاش سایپا برای شکستن این رکورد به زیر 30 دقیقه خواهد بود.

عباس فخاریان، رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا در توضیح این خدمات گفت: مشتریان می‌توانند از 25 اسفند تا 16 فروردین از خدمات تعمیرگاهی و امدادی این گروه خودروساز استفاده کنند که طبیعتا خدمات مذکور به صورت شبانه روزی خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به شروع سفرهای نوروزی از امروز و شلوغی محورهای پرتردد، عملا طرح ما از امروز آغاز شده و امداد نوروزی را از همین امروز به مشتریان ارائه می‌کنیم.

امداد نوروزی 98 سایپافخاریان در ادامه گفت: در این طرح همه گروه‌های فعال اعم از شرکت‌های تأمین کننده قطعات گروه، شرکت سایپایدک، انجمن‌های صنفی نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک در استان‌ها، مرکز ارتباط با مشتریان گروه و نهادها و سازمان‌های بیرونی همچون راهنمایی و رانندگی، پلیس راه، راهداری و… با ما همکاری دارند و در طرح امداد نوروزی سایپا ارائه خدمات می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در طرح نوروزی سایپا ما به کلیه خودروها با اولویت سرویس‌دهی به محصولات گروه سایپا خدمات خواهیم داد که طبیعتا طی 21 روز به خودروهای با عمر کمتر از 5 سال خدمات امدادی رایگان ارائه می‌کنیم و برای سایر خودروها طبق تعرفه‌های مصوب عمل می‌نماییم. همچنین قیمت قطعات نیز بر اساس لیست مصوب خواهد بود و هزینه خارج از تعرفه‌های کاملا مشخص و مصوب از مشتری اخذ نخواهد شد.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا در پایان گفت: مشتریان برای استفاده از خدمات امداد نوروزی سایپا می‌توانند با شماره 096550 تماس بگیرند که دو منوی امدادی و مرکز امور مشتریان وجود دارد که بسته به نیاز امکان انتخاب برای مشتری وجود دارد.

پس از برگزاری مراسم افتتاح خدمات امداد نوروزی و رژه خودروهای این شرکت از مقابل مدیران گروه و نیروی انتظامی، بهزاد پناهی، مدیرعامل شرکت سایپایدک در بین خبرنگاران حاضر شد و گفت: میانگین زمان رسیدن امدادگر شرکت به مشتری چیزی در حدود 33 دقیقه بوده است که در سال 97 به 31 دقیقه کاهش دادیم و امیدواریم این میانگین در طرح جدید به زیر 30 دقیقه برسد. در این طرح 700 نماینده با ما همکاری خواهند کرد که گستره خدمات رسانی شرکت را بیش از پیش می‌نماید که در مجموع ناوگان امداد این خودروساز به چیزی در حدود 1700 دستگاه می‌رسد. قطعات ارائه شده در طرح نوروزی همگی از برند سایپا و با هلوگرام سه بعدی خواهند بود و مشتریان از اصالت و کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن خواهند بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا