مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (8 اردیبهشت 98)

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با قیمت حاشیه بازار و با شرایط ذکر شده در این بخشنامه اقدام به خرید دو خودروی پژو 405 بنزینی و پژو 405 دوگانه سوز نمایند که به صورت محدود بوده و به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای داخلی این روزها در تب و تاب فروش‌های فوری خودروسازان بوده و تا حد زیادی این فروش‌ها توانسته تعادل را به بازار خودرو برگرداند که حالا ایران‌خودرو برای چندمین بار در سال جاری اقدام به عرضه شرایط فروش فوری برای محصولاتش کرده که با شرایط مشابه طرح‌های قبلی به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرو

خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش:

  • اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 اس ال ایکس 16 سوپاپ است که در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و خاکستری متال و با قیمت 67 میلیون و 890 هزار تومان برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود.
  • دومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، پژو 405 دوگانه سوز یورو 4 بهینه است که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال و با قیمت 65 میلیون و 580 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است.
  • گفتنی است که موعد تحویل این خودروها 30 روز کار عنوان شده و با توجه به اینکه صرفا 20 درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو برای این طرح فروش اختصاص می‌یابد، دسترسی به اینترنت مناسب و سرعت عمل مناسب در ثبت سفارش بسیار مهم خواهد بود.

 

گفتنی است که این شرکت در روزهای اخیر بسیاری از محصولات خود از قبیل سمند، آریسان، پژو پارس و سایر محصولات را به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه نموده که با استقبال خوبی روبرو شده است.

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماههای اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بجای تولیدخودروهای بی کیفیت باقیمتهای کذایی وکهکشانی به فکرارتقاانهاباشیدوباخودروسازان خارجی قراردادببندیدتولیدورونق تولیدملی بی خاصیت نبودنش ازبودنش بهتراست

  2. یه طور میگن ۶۵ ملیون و فلان قدر ملیون انگار پول کمیه.انگار حقوق ۴ماه کارگره.بابا جمعش کنین.با این ماشینا مثل اسباب بازیتون.

  3. در تاریخ 97/05/29 در طرح پیش فروش با پرداخت 50 درصد بهای هایما با نرخ مصوب روز پس از چند بار تلاش جهت تحویل دیماه 97 تا دروازه پرداخت رفتم و صفحه پرداخت باز نشد، به همین ترتیب برای برای بهمن و در نهایت برای تحویل اسفند 97 موفق به ثبت نام شدم، نرخ مصوب بهمن ماه درج شده در سایت ایران خودرو 156 میلیون بوده و تا امسال هیچ نرخ دیگری تعیین و تصویب نشده بود ، در اقدامی تعجب برانگیز با اعلام نرخ امسال برای تحویل بهمن 97 مبلغ 180 میلیون و برای اسفند 97 نرخ 201 میلیون اعلام گردید و قیمت مصوب بهمن ماه از روی سایت ایران خودرو حذف گردید، اولا که طبق قانون مصوب ماده 4 در صورت اعلام نشدن نرخ در هر ماه آخرین نرخ اعلامی قبل از تاریخ تحویل ملاک تعیین بهای خودرو میباشد ، ثانیا چگونه است که هیچ سازمانی نظارت و پیگیری شکایات در این موارد را پیگیری نمیکند

  4. تا کنون چندباراقدام به ثبت نام اینترنتی کردم وهربار با گزینه محدودیت فروش به دلیل تکمیل ظرفیت مواجه شدم،چطور ممکن هست ظرف مدت بیست ثانیه ظرفیت تکمیل بشه،به نظر من همش الکی و سرکاری هست،دروغ محض هست…

  5. من الان حدود چند روزه که میخوام ثبت نام کنم با بالاترین سرعت اینترنت موفق نمیشم و حدود ۱۰ ثانیه ظرفیت تکمیل میشه.سرکاریه آقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا