مکمل بنزین
خبر

بهترین جایگزین برای قفل فرمان و قفل پدال چیست؟

همان‌طور که می دانید قیمت خودرو بسیار زیاد شده است و خرید خودرو، به راحتی گذشته نیست. از طرفی، روشهای سرقت ماشین نیز به روز شده است و سارقان می توانند با روشهای خلاقانه و پیشرفته، قفل ماشین را باز کنند و خودرو را بدزدند! برای مراقبت از خودرو، می توان از دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کنید؛ اما متاسفانه این روزها، شکستن قفل فرمان و قفل پدال دیگر به سختی گذشته نیست و سارقان می توانند خیلی راحت قفل ماشین را بشکنند و خودرو را به سرقت ببرند! دزدگیرها هم نمی توانند امنیت خودروها را تامین کنند و در مواردی که فاصله صاحب خودرو با خودرو زیاد باشد، غیر قابل استفاده است. در چنین شرایطی باید به دنبال جایگزین مناسبی برای دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال بود تا امنیت خودروی شما حفظ شود و بتوانید با خیال راحت، آن را در بیرون از خانه خود پارک کنید.

ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر ماشین میباشد که سیمکارت میخورد و بوسیله آن میتوانیم از محل خودرو خود باخبر شده و آنرا ردیابی نماییم. این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و آنرا میتوان در هر محلی از خودرو نصب کرد.

ردیاب خودرو جایگزین مناسب برای قفل فرمان و قفل پدال است که عملکرد آن بسیار بهتر از دیگر تجهیزات امنیتی است. این دستگاه ، به صورت مخفی داخل خودروی شما جاسازی می شود و نقش جی پی اس خودرو را بازی میکند و به شما این امکان را می دهد که با موبایل خود، خودرویتان را خاموش کنید.. یکی از قابلیتهای ردیاب خودرو این است که می توانید بیرون از اتومبیل، ماشینتان را خاموش کنید. در این حالت، خودروی شما به هیچ عنوان، حتی با خود سوییچ خودرو هم روشن نمی شود! در چنین مواقعی، خودروی شما تنها زمانی روشن می شود که با موبایل خود از راه دور اجازه استارت خوردن را به ماشینتان بدهید.

با کمک ردیاب خودرو می توانید موقعیت خودروی خود را در هر لحظه مشاهده کنید. اگر به خودروی شما ضربه ای بخورد یا درب خودروی شما باز شود، پیامکی دریافت می کنید که شما را از این ضربه آگاه می کند و باعث جلوگیری از سرقت ماشین شما می شود و شما را خیلی زود آگاه می کند و در صورت سرقت خودرو به سادگی میتوانید آنرا روی نقشه موبایل خودر ردیابی نمایید.

بسیاری از کاربران، از امنیت و عملکرد دستگاه ردیاب خودرو راضی بوده اند و این دستگاه را جزو بهترین ابزارها برای محافظت از خودرو می دانند. با کمک این ردیاب، به هیچ سارقی اجازه نمی دهید که وارد اتومبیل شما شود و آن را سرقت کند. کار با ردیاب خودرو بسیار راحت است و شما می توانید به آسانی از خودروی خود مراقبت کنید. در صورت نصب ردیاب خودرو، می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک کنید و از راه دور هم حواستان به ماشینتان باشد.

اگر مراقبت و امنیت خودروی شما برایتان اهمیت دارد،  برای تهیه ردیاب خودرو اقدام کنید و با این کار، خیالتان از بابت امنیت خودرو راحت باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دستگاهی چینی به بازار اومده که با روشن کردنش در ماشین هر نوع ردیاب و جی پی اس را مختل میکنه و عملا از کار میندازه با پارازیت روی سیم کارت و قیمتشم من شنیدم پایینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا