مکمل بنزین
خبرداخلی

گرانی خودروهای داخلی منجر به استیضاح وزیر می‌شود؟

گرانی خودروهای داخلی و همچنین افسارگسیختگی‌های چند وقت اخیر این بازار باعث شده تا نهادهای مختلف نسبت به آن واکنش نشان داده و از جمله این نهادها که البته قدرت بیشتری نسبت به بقیه دارد، مجلس شورای اسلامی است که شنیده‌ها حاکی از تصمیم جدی بخشی از نمایندگان برای کشاندن وزیر صنعت به مجلس بوده و احتمالا در صورت عدم پاسخگو بودن وی، کار به استیضاح نیز خواهد کشید!

به گزارش چرخان، نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی گفت: در حال حاضر قیمت خودروها به صورت بی رویه بالا رفته و به نظر می‌رسد که تا زمانی که صنعت خودروسازی کشور به صورت انحصاری پیش می‌رود، شاهد همین موضوع باشیم. دولت اقدام به تعیین مدیران شرکت‌ها کرده و به همین دلیل انحصار ایجاد شده و فسادهای بزرگی در این صنعت رخ می‌دهد.

خودروسازان خودروسازی بازار خودروی عراق قیمت قطعات یدکی خودرووی در ادامه افزود: در حال حاضر حساب و کتاب خاصی در بازار خودرو وجود ندارد. اخیر مدیرعامل سایپا طی یک گزارشی آمارهای بد و تهدید کننده‌ای را ارائه کرده است که به طور کلی زیان‌ده بودن این شرکت را گزارش نموده است. به قدری در این گزارش آمارهای بد ارائه داده شده است که گویا فاجعه ملی در این شرکت رخ داده است. در ادامه بعضی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که گویا قصد ورشکسته اعلام کردن سایپا را دارید تا عده‌ای با قیمت اندک اقدام به خرید این شرکت کنند. باید این گزارش مدیرعامل سایپا اصلاح شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان گفت: ما طرح سوال از وزیر صنعت را به هیات رئیسه تقدیم کردیم تا وزیر با حضور در مجلس به سوالات نمایندگان پیرامون وضعیت فعلی بازار خودرو پاسخ دهد.

خودروسازی خودروسازان صنعت خودروسازی ایران قطعه سازانبه گزارش چرخان، گفتنی است که وضعیت بازار خودروهای داخلی به زودی و با دستور وزیر صنعت رو به تعادل خواهد رفت که در حال حاضر نیز روند نزولی به خود گرفته و شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به این تهدیدات مجلس، وزیر صنعت اقداماتی را برای جلوگیری از استیضاخ انجام خواهد داد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا