مکمل بنزین
خبرداخلی

هنتنگ ايكس 7 اولین خودروی دارای استانداردهای 85 گانه شد

خودرو هنتنگ ايكس 7 (HANTENG X7) اولين خودرو چينی توليدی در ايران است كه موفق به اخذ استانداردهای 85 گانه خودرویی گرديد.

به گزارش چرخان، شركت صنايع توليدی عظيم خودرو نماينده رسمی برند HANTENG AUTO چين، موفق شد تا با تلاشی مجدانه استانداردهای 85 گانه را برای اولين بار در بخش خودروهای توليدی در داخل كشور اخذ نمايد.

شايان ذكر است محصولات برند هنتنگ ( سری ايكس 7 و ايكس 5 ) از سری خودروهای كراس اوور هستند كه در سايت توليدی شركت عظيم خودرو واقع در شهر بروجرد و در استان محروم و سيل زده لرستان، برای اولین بار در کشور منطبق با استانداردهای اتحاديه اروپا توليد می شوند.

اولين سری توليدی خودرو هنتنگ ايكس 7 (HANTENG X7) در بهمن ماه سال گذشته تحويل خريداران گرديد و پیرو وعده‌ای كه به مشتريان این شركت داده شده بود، مقرر گردید تا در ارديبهشت ماه سال 1398 مراحل شماره گذاری اين خودرو با كيفيت توليدی در ايران نهایی گردد.

خودروي هنتنگ ايكس 7 (HANTENG X7) يك كراس اوور شهري سايز متوسط با حجم موتور ٢ ليتر و قدرت ١٩٠ اسب بخار و گشتاور ٢٥٠ نيوتن متر مي باشد و از يك گيربكس اتوماتيك ٦ دنده دو كلاچه با قابليت انتقال نيرو به محور جلو بهره مي برد.

از رقبای توليدی اين محصول در بازار ايران، می توان به زوتی كوپا، چری تيگو 7، هايما اس 7، جك اس 5 و سوزوکی گرند ويتارا اشاره کرد كه با توجه به مشخصه‌های فنی موجود در اين خودرو و قابليتهای فنی و تجهيزات رفاهی متفاوت آن، رقیبی سرسخت برای رقبا خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    خودروی کوپا سال گذشته استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کرده بود.

  2. بیشتر رپورتاژ برای عظیم خودرو بود تا اطلاع رسانی.بنده به عنوان عضو کوچکی از جمعیت خودروسازی به اطلاعتون برسونم که همه از وضعیت اسف بار عظیم خودرو در صنایع آگاهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا