مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی جدید از لکسوس GX

به تازگی تصاویر جاسوسی جدید از شاسی‌بلند لکسوس GX با استتار در قسمت جلوی خودرو در رسانه‌های خبری مرتبط به خودرو منتشر شده است. البته تغییراتی در داخل کابین این شاسی‌بلند مانند فرمان سه پره و نمایشگر اطلاعاتی جدید نیز مشاهده شده است.

لکسوس GX یا به اصطلاح تویوتا لندکروزر پرادو از سال 2002 میلادی روی خط تولید رفته و تا به امروز دو نسل از این خودرو وارد بازار گردیده است. این شاسی‌بلند 5 درب دارای پیشرانه در جلوی خودروست که نیرو را به تمام چهار چرخ منتقل می‌کند.

از روی این تصاویر می‌توانیم اعلام کنیم که تنها جلوی خودروی تازه لکسوس GX تغییراتی خواهد دید. به احتمال زیاد چراغ‌های LED طراحی بهتر و زیباتر و تازه خواهند داشت. به علاوه سپر و توری مشبک نیز تغییر پیدا خواهند کرد که به نظر برخی کارشناسان طراحی تیزتر و خشمگینانه‌تر برای جلوی لکسوس GX پیشنهاد داده شده است و به احتمال زیاد شبیه به محصولاتی مانند LS و LC 500 خواهد بود.

از سوی دیگر درون خودرو تغییراتی مشاهده گردیده که شامل فرمان سه پره به همراه نمایشگر اطلاعاتی بزرگتر هست ولی کنسول مرکزی دست نخورده باقی مانده و احتمال دارد سیستم سرگرمی و اطلاعات جدید و به روزتری برای این شاسی‌بلند در نظر گرفته شود.

پیشرانه‌های پیشنهاد داده شده برای لکسوس GX جدید شامل پیشرانه هشت سیلندر 4.6 لیتری با قدرت خروجی 301 اسب بخار و حداکثر گشتاور 446 نیوتن متر متصل به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک خواهد بود که نیرو به همراه دیفرانسیل قفل برقی را به تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهد. البته برخی کارشناسان حدس می‌زنند که این خودروی جدید جعبه دنده مدرن‌تر و قوی‌تری خواهد داشت.

در حال حاضر لکسوس‌های GX موجود در بازار متعلق به ساخت سال 2010 میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا هستند که نیاز به حضور مدل جدیدی از این خودرو با قیافه جدید دارند. البته در سال 2014 میلادی تغییرات کمی در این خودرو روی داد ولی قرار است که این خودروی تازه تفاوت زیادی با نسخه‌های موجود در بازار داشته باشد. در نهایت باید اعلام کنیم که در سال 2018 میلادی تنها 26724 دستگاه از لکسوس GX وارد آمریکا شد که نسبت به همین دوره در سال 2017 که تعداد 27190 دستگاه بود کمتر شده است. بسیاری از مسئولان لکسوس تایید کرده‌اند که این خودروی جدید فروش بالایی در بازار خواهد داشت. برای خبرهای بیشتر از لکسوس GX جدید و دیگر خودروهای موجود در بازار همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا