مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش و جزئیات عرضه دنا پلاس توسط ایران‌خودرو اعلام شد (خرداد 98)

شاید یکی از جنجالی‌ترین خودروهایی که قبل از عرضه عمومی آن در بازار، با حواشی زیادی روبرو شده و از جذابیت خرید آن کاسته شده باشد، خودرویی جز دنا پلاس اتوماتیک ایران‌خودرو نیست که با انواع خبرهای بد از آن روبرو شدیم و حالا البته زمان عرضه و جزئیات عرضه این محصول توسط ایران‌خودرو اعلام گردید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که سال گذشته برنامه‌های زیادی برای عرضه محصولات مختلف جدید خود داشت و با تحریم‌های صنعت خودروسازی کشور عملا به مشکلات بسیار زیادی مبتلا شد، با تلاش فراوان مدیران این شرکت و همچنین تکیه بر دانش داخلی توانست در یکی از محصولات خود یعنی دنا پلاس پیشرفت‌هایی را داشته باشد که حالا این خودرو در نسخه اتوماتیک آماده عرضه شده و خبرها حاکی از آن است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواز نکات فنی قابل ذکر این خودرو می‌توان به شتاب عالی این خودرو اشاره کرد که طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد صفر تا صد خودرو چیزی کمتر از 10 ثانیه خواهد بود که یک عدد بی نظیر در بین خودروهای تولید داخل خواهد بود. از جمله ویژگی‌های دیگر این خودرو مصرف بسیار کم سوخت آن است که صرفه جوبی بسیار خوبی در این زمینه برای صاحب خودرو به همراه خواهد داشت.

شاید در کنار سایر مواردی که پیرامون ویژگی‌های این خودرو می‌توان گفت، بحث طراحی و زیبایی‌های ظاهری این خودرو مهم‌ترین دلیلی باشد که برای خریداران این خودرو به یک اصل مهم تبدیل شده و احتمالا به دلیل گرانی خودروهای خوب خارجی، این خودرو به یکی از خودروهای لوکس مورد پسند بازار تبدیل شود.

دنا پلاسبرنامه فروش دنا پلاس اتوماتیک

سود مشارکت و سود انصراف ثبت سفارش دنا پلاس اتوماتیک

 

شرایط ثبت نام و سفارش دنا پلاس اتوماتیک

  • این شرایط فروش از تاریخ 18 خرداد ماه آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و در صورتی که به هر نحوی از این بند تخلف شود، گروه خودروسازی ایران‌خودرو راسا ثبت نام مذکور را باطل و خودرویی تحویل داده نخواهد شد.
  • تخفیف اعلامی این شرکت با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.
  • با توجه به نیاز مشتریان، امکان یکبار صلح در این بخشنامه امکان پذیر خواهد بود.
  • کد کلاس و رنگ خودرو با توجه به شرایط تولید ایران‌خودرو قابل تغییر خواهد بود.
  • در صورت فرا رسیدن موعد تحویل و با توجه به نیاز شرکت یا مشتریان، امکان تغییر شرایط قرارداد وجود دارد.
  • امکان ثبت نام برای مشتریان دوم نمایندگی وجود ندارد.
  • قیمت قطعی و نهایی خودرو در زمان تحویل و با توجه به شرایط تولید مشخص خواهد شد.
  • به پیش پرداخت مشتریان سود مشارکت و سود انصراف با توجه به جداول اعلامی تعلق خواهد گرفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام ، نمیدونم کسانی که پول بی زبون رو برا خرید دنا یا همون سمند اتاق جدید میدن واقعا قیافه ی این ماشین رو نمیبینن ، نه آرگونومی خاصی در طراحیش داره ، نه قیافه ای قابل مقایسه با ماشین های روز و نه هیچ چیز دیگه ، مثلا مزدا 3 قدیمی رو بذارن کنار دنا و مقایسش کنن یا جیلی امگرند 7 رو که چهار ستاره ایمنی اروپا و ده ایربگ و … داره کنار دنا بذارن و شکل ظاهری هر دو رو مقایسه کنن ، اونوقته که میفهمن واقعا دنا قیافه و شکل ضایعی داره ، دیگه بحث از مشخصات فنی و صندلی های خشک و کوچک و ….. دنا نمیکنم که حوصله میخواد از معایب دنا بشینی حرف بزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا