Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رامک خودرو مبالغ اضافی مشتریان را عودت می‌دهد

هر چقدر که وضعیت شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی رو به سختی می‌رود و عملا با ممنوعیت ایجاد شده در این بخش دارای مشکل شده‌اند، اما شرکت‌های معتبر فعال در این زمینه کماکان اجازه افول اعتبارشان را نمی‌دهند و به منظور جلب رضایت مشتریانشان وارد عمل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به رامک خودرو اشاره نمود که از جمله شرکت‌های به شدت زیان دیده از بحث تحریم‌هاست ولی مقتدرانه به ادامه فعالیتش می‌پردازد.

به گزارش چرخان، رامک خودرو که از جمله شرکت‌های بسیار فعال پس از عقد توافقنامه برجام به شمار می‌رفت ولی عملا با اتفاقی که برای برجام رخ داد و شاهد خروج شرکت‌های خودروساز از کشورمان بودیم به یکی از شرکت‌های زیان دیده از این اتفاق تبدیل شد که باعث شد تا مشکلات زیادی در زمینه تحویل خودروهای ثبت نامی داشته باشد.

از سوی دیگر بعضی از سودجویان و افراد معاند از این اتفاقات سو استفاده کرده و با ایجاد تشنجاتی در این زمینه باعث شدند که رسانه‌های آن ور آبی نیز از مشکلات این شرکت و البته سایر شرکت‌های واردکننده با مقاصد سیاسی استفاده کرده و جو بدی را ایجاد نمایند.

حالا طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، این شرکت به زودی مبالغ اضافی مشتریان را در زمینه تعهدات این شرکت واریز خواهد کرد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. این خبر را وحید منایی عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت اعلام کرده و افزود: مبالغ اضافی دریافتی رامک خودرو از مشتریان به حساب ایشان عودت داده خواهد شد. طبق ماده 8 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو در مورد این خودرو و پرداختی‌های مربوط به ثبت نامی‌ها و محاسبه قیمت محصولات این شرکت برخورد شده و پس از مشخص شدن رقم مربوط به قیمت محصولات این شرکت، رامک خودرو مبالغ اضافی را باز پس خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.