مکمل بنزین
خبرداخلی

تولید خودروهای داخلی در بهار 98 کاهش یافت

تولید خودروهای داخلی در حال حاضر به دلیل وجود تعهدات معوق خودروسازان از جمله اطلاعات مهمی است که فعالان بازار به شدت به دنبال آن بوده و طبق این آمارها برای دارایی‌های خود تصمیم گیری می‌کنند. در جدیدترین آمار منتشر شده از این موضوع، کاهش تولید در بهار 98 تایید شده و به نظر می‌رسد خودروسازان سال سختی را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش چرخان، وزارت صنعت و معدن طبق رویه معمول خود از آمار تولید محصولات و کالاهای مختلف خبر داده که طبق این آمار تولید خودروهای داخلی در بهار 98 با کاهش حدود 40 درصدی روبرو شده است و خودروسازان کشورمان علیرغم تعهدات زیادی که از سال قبل و سال جاری دارند، نه تنها تولیدات خود را افزایش نداده‌اند که کاهش عجیبی را نیز به ثبت رسانده‌اند.

بازار خودروهای داخلی که این روزها متعادل شده و در روند نزولی قرار گرفته است، منتظر عرضه بیشتر خودرو در بازار بوده و شایعات مربوط به عرضه 100 هزار خودرو از سوی خودروسازان نیز باعث شده تا دلالان دست پاچه شوند و خودروهای احتکار کرده خود را روانه بازار نمایند. ولی این رویه خودروسازان در تولید خودرو قطعا سیگنال مثبت به بازار در راستای گرانی دوباره خودروهاست و باید دید که واکنش وزارت صنعت و خودروسازان به این موضوع چه خواهد بود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا