مکمل بنزین
گوناگونگزارش

شایان دیزل و حضوری فعال در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک تهران

شرکت شایان دیزل به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خودروهای تجاری، در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک تهران حضور فعالی دارد. این شرکت با طیف کامل محصولات خود حضور داشته و برای این نمایشگاه نیز شرایط فروش و تخفیف مناسبی را در نظر گرفته است.

در حاشیه بازدید از غرفه شایان دیزل، دقایقی با مهندس لونی، معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل به صحبت نشسته و در خصوص شرایط شرکت شایان دیزل و محصولات آتی آن صحبت کردیم.

هدف شایان دیزل از حضور در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک تهران چیست؟

مهندس لونی در پاسخ به این سوال گفت: «حضور در نمایشگاه حمل و نقل، در واقع نقطه قوتی برای شرکت در معرفی محصول به بازار هدف خود است. بدیهی است که افرادی که در نمایشگاه حضور دارند، نیاز تخصصی دارند و در این نمایشگاه می‌توانند با شرکت‌ها تبادل نظر کنند و از سوی مقابل هم شرکت‌ها نیز مناسب با خواسته‌های کاربران و مشتریان خود، محصولات با کیفیت‌تری را عرضه کنند.»

آیا شرایط خاص و ویژه فروش برای ایام نمایشگاه دارید؟

مهندس لونی در پاسخ به این سوال افزود: «ابتدا باید عرض کنم که با توجه به شرایط موجود، محصولات عرضه شده در نمایشگاه، محصولاتی است که تولید شده و موجود داریم و هیچ‌گاه خارج از توان فروش نداشته و نخواهیم داشت. اما اگر مشتریان ما، در ایام نمایشگاه اقدام به خرید محصولات شایان دیزل کنند، شامل تخفیف 200 میلیونی خواهند شد. همچنین وام با بهره بانکی 23 درصد تا سقف 60 درصد قیمت خودرو یا 3 میلیارد تومان نیز به خریداران عرضه می‌شود که شرایط راحتی دارد و خریداران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ما از شرایط آن مطلع شوند.»

در خصوص زمان عرضه کامیونت برقی هم توضیحاتی بفرمایید

مهندس لونی در پاسخ به این سوال گفت: «خب ما اولین خودروسازی هستیم که کامیون برقی را برای اولین بار به بازار عرضه می‌کنیم. این عرضه به نیاز بازار بستگی دارد، محصول ما در حال تست فنی است و بعد از پاس شدن تست‌ها در اختیار واحد مهندسی قرار گرفته و نهایتا پس از نهایی شدن محصول اقدام به ثبت سفارش و مونتاژ می‌کنیم. با توجه به شرایط فعلی و روند کاری موجود در صورت اخذ مجوزهای لازم تا انتهای اسفند، عرضه این محصول جذاب از تیر تا مرداد 1403 خواهد بود.»

در خصوص برنامه‌های آتی شرکت و سبد محصولات شایان دیزل هم توضیحاتی بفرمایید

مهندس لونی ادامه داد: «کشنده دافران با قدرت خوبی و فروش خوبی که داشت، شرکت را برای عرضه در سگمنت‌های دیگر راضی کرد. محصول جدید 6 در 2 داریم که محصول قدرتمندی است و آپشن‌های جدیدی داشته و فول آپشن است و شاید کمتر نمونه‌ای از این مدل در ایران وجود داشته باشد.

محصول بعدی شرکت، یک کمپرسی با مشخصات فنی کشنده فعلی دافران، 480 اسب بخاری است که آنهم فول آپشن است که نمونه‌هایش وارد شده و از هفته آینده تست‌های فنی انجام شده و احتمال زیاد در نمایشگاه یزد شرکت کرده و رونمایی می‌کنیم.

این سبد فعلی و 3 محصول جدید تا پایان سال داریم. همچنین محصول دافران ما با تغییرات ظاهری به عنوان نیو فیس عرضه می‌شود.

در سال آینده کامیونت 6، 8 و 10.5 تن داریم که از یکی از بهترین برندهای آسیای شرقی و چین نمایندگی آن را گرفتیم تا سبد محصولات را کامل‌تر کنیم. البته در بحث محصولات راه‌داری و کشاورزی و … هم اقداماتی صورت گرفته و شرکت در حال انجام امور مربوط به آن است.»

جمع‌بندی:

شرکت شایان دیزل با حضوری فعال در نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک تهران، عزم خود را برای حضور جدی‌تر و برداشت سهم بیشتری در بازار خودروهای تجاری ایران نشان داد. این شرکت با ارائه طیف کامل محصولات خود و همچنین شرایط فروش و تخفیف ویژه، سعی دارد تا سهم خود را از بازار خودروهای تجاری افزایش دهد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا